Guest Shaan Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Hoi iedereen, na al rond geneusd te hebben op het forum kom ik me eventjes voorstellen: Ik ben dus Shanna, Belgisch lid. Momenteel rij ik nog rond met een Opel Corsa C 1.3 CDTI Sport van 2005, maar deze word vervangen door een Kia Pro_Cee'd 1.4 Xtra ISG, in het wit met zwarte 17ertjes ! De kriebeltjes voor de nieuwe auto beginnen al op te komen, hij zou er tegen het einde van deze week zelfs moeten zijn . Hopen dat die laatste dagen voorbij vliegen! Greetzzz Quote
Alex VB Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Hoi Shaan, Van harte wlkom van een Nederbelg.. De pro cee'd zal je uitermate goed bevallen. Zelf rijd ik in een cee'd SW en ben meer dan tevreden hierover.. Ik wens je veel succes met het w8en en zodra je voiture er is ben ik benieuwd naar de diverse foto's... Quote
Smart Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Shanna, welkom op dit forum! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. De Pro Cee'd in het wit met zwarte velgen, zal zeker gaan opvallen. De avatar (Betty Boob op een motor) bekijkend verbaasd mij de gekozen 'kleur' wit wel een beetje hoor......! Maar wij hebben een aantal enthousiastelingen die allemaal gek zijn op wit. Ik vind wit mooi, maar dat moet wel contrasteren met een tegenwicht aan zwart, anders is het wel heel erg steriel. Vooral als er geen zwarte stootstrips aan de zijkant gemonteerd zijn. Zwarte velgen zullen de auto zeker uitstraling geven. Veel plezierige autokilometers toegewenst! Quote
Guest Shaan Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 De avatar slaat eerder op mijn laagvlieger, die ik eerst in het roos wou laten spuiten maar dan wou het vriendje niet meer bij mij gezien worden . Persoonlijk vond ik ook dat er contrast moet zijn, daarmee de zwarte velgjes dus. Allesinds, ik kan al niet meer wachten tot als hij er is! Spanning alom... Quote
Smart Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 De avatar slaat eerder op mijn laagvlieger, die ik eerst in het roos wou laten spuiten maar dan wou het vriendje niet meer bij mij gezien worden ....... Ik snap je vriend heeeeel goed.......... Quote
Guest Shaan Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Zo extreem is het toch niet zoals op de avatar Quote
Guest GreyGriffin Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Hallo Shanna, Om te beginnen ook van mij welkom op dit forum! Ik hoop dat je de kriebels nog een paar dagen kunt uithouden, want van een Corsa naar een Procee'd lijkt me een aangename stap. Krijgen we wat foto van je nieuwe auto te zien als hij is gearriveerd? Vriendelijke groet van GreyGriffin (PS: smakelijke avatar...) Quote
bigwade Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Hallo Shanna/Shaan Welkom hier en sterkte met aftellen...... En eh......als je dat wit na een tijdje zat bent (kan zomaar) is het altijd nog een prima basis voor iets leuks (heb het niet zo op witte auto's ) grtz Frank Quote
Smart Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 (edited) Zo extreem is het toch niet zoals op de avatar Extreem? Extreem?? Nee, niet extreem maar wel errrrug opvallend, opzichtig, niet te ontwijken, pijnstrelend aan de ogen, lasogen gepimpt...... Maaruh, als jij het maar mooi vindt, toch? En zoals je ziet heb je er een big fan bij die ook van wit houdt en zelfs met voorstellen komt om het nog mooier te maken. Edited November 30, 2009 by Smart Quote
Guest Jantje Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Hallo Shanna/ShaanWelkom hier en sterkte met aftellen...... En eh......als je dat wit na een tijdje zat bent (kan zomaar) is het altijd nog een prima basis voor iets leuks (heb het niet zo op witte auto's ) grtz Frank Oh mijn god, jij hebt echt een hekel aan witte auto's.. Netjes verwoord met: ik heb het niet zo op.. ) Quote
bigwade Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Oh mijn god, jij hebt echt een hekel aan witte auto's.. Netjes verwoord met: ik heb het niet zo op.. ) Ik kan het arme kind op dag 1 toch niet meteen afbranden..... Shanna, VEEL PLEZIER met je witte.... reus Quote
Guest Jantje Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Ik kan het arme kind op dag 1 toch niet meteen afbranden.....Shanna, VEEL PLEZIER met je witte.... reus Ag zolang zij het maar mooi vindt.. dat is uiteindelijk het belangerijkste.. en ondanks alles vindt ik wit heel mooi staan op een pro'ceed Quote
Smart Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Ag zolang zij het maar mooi vindt.. dat is uiteindelijk het belangerijkste.. en ondanks alles vindt ik wit heel mooi staan op een pro'ceed Dat laatste had je nou net niet moeten zeggen........bedankt h Quote
Guest Shaan Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Danku allemaal Ik zal zeker foto's posten, na mijn doop-rondritje met de nieuwe auto voorbij is Quote
Guest Jantje Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Dat laatste had je nou net niet moeten zeggen........bedankt h Quote
Smart Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Ah joh.. even de grote wade uit de tent lokken kan toch niet zoveel kwaad? Of kan ik nu beter gaan schuilen in een atoomkelder? Dat helpt niet, je wordt met huid en haar opgevroten. Quote
bigwade Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Danku allemaal Ik zal zeker foto's posten, na mijn doop-rondritje met de nieuwe auto voorbij is Ga je daar dan ook zo bij staan ? Beetje koud meid, doe maar niet... @jantje, ben de kwaadste niet hoor...... Quote
Guest Jantje Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Dat weet ik wade, het was ook van mijn kant als grapje bedoelt Quote
Smart Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Ga je daar dan ook zo bij staan ?Beetje koud meid, doe maar niet... @jantje, ben de kwaadste niet hoor...... Jantje, don't believe what you see or here. Beware of the dog! People with a white car are still his victims. Sign, Duo penotti Quote
Guest Shaan Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 Nog steeds geen nieuws van m'n autootje Quote
Smart Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 Staat de auto ook (nog) niet bij de dealer? Quote
Guest Shaan Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 Ze gaan mij seves terugbellen hopen op goed nieuws Quote
Alex VB Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 He Shaan, Veel succes met wachten op je pro cee'd.. Waar heb je hem besteld in Genk, Hasselt of Dilsen-Stokkem? In Limburg zijn zij tegenwoordig de enige die KIA concessiehouder zijn.. Quote
Guest Shaan Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 Morgen heb ik hem!!! Ik heb hem besteld in Hannuit... Ook al ben ik van de Limburg Quote
Alex VB Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 Alvast veel plezier.... En het maakt niets uit waar je hem/haar besteld hebt... En je weet het!! We zijn echt dol op foto's van je ride.. Mooi weer of slecht weer maakt mij (ons) niets uit... En foto's van jezelf pas plaatsen als die "ouwe" knarren van het forum zelf hun foto hier http://www.kiaclub.nl/forum/1735-smoelenboek.html geplaatst hebben. Is wel zo eerlijk...!! Quote
Recommended Posts