wimkia Geplaatst 3 Juli, 2024 Geplaatst 3 Juli, 2024 Afgelopen vrijdag mijn nieuwe Kia Niro City scape green Dynamic Plusline opgehaald. Meteen een hondenrek gekocht bij travall en vandaag geïnstalleerd. Naast het mooie rek heb ik ook een beschermzeil aangebracht en vastgezet aan de zijkanten. Alleen ik zie onderin bij de wielbak een soort rooster voor mogelijk ventilatie. De uitgebreide handleiding geeft nergens aan wat dit kan zijn en of dat afgesloten kan worden. Iemand een idee? Quote
HenkM Geplaatst 3 Juli, 2024 Geplaatst 3 Juli, 2024 Een gok: ventilatie / koeling voor het accupakket (indien PHEV) ? Quote
Peter-036 Geplaatst 4 Juli, 2024 Geplaatst 4 Juli, 2024 De kachel en/of de airco laten wel buitenlucht in de auto, maar die moet er ook weer ergens uit kunnen. 2 1 Quote
wimkia Geplaatst 4 Juli, 2024 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2024 (aangepast) 12 uur geleden, zei HenkM: Een gok: ventilatie / koeling voor het accupakket (indien PHEV) ? De accupakket koeling zit bij de achterbanken aan de voorzijde. Staat specifiek vermeld om die niet te blokkeren. 4 Juli, 2024 aangepast door wimkia Quote
wimkia Geplaatst 4 Juli, 2024 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2024 Dan is het nog even kijken of ik hier last van ondervindt of aanpassingen moet doen aan de beschermfolie. Het zit nu met klittenband straks tegen de zijkanten..... 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.