Smart Geplaatst 22 Januari, 2010 Geplaatst 22 Januari, 2010 Is ook niet de bedoeling dat de aanpassingen opvallen natuurlijk! Het is erg netjes gedaan, zodat de auto later ook nog weer verkocht zou kunnen worden zonder aanpassingen. De originele stoel staat nog bij mn broer in de schuur zodat ie indien nodig terug geplaatst kan worden. En ik wil natuurlijk ook niet in een invalidenwagentje rijden Je hebt helemaal gelijk! Voor jou is de montage van de Webasto Standkachel een uitkomst, neem ik aan? Quote
Pieter78 Geplaatst 22 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 Januari, 2010 Ja, is voor iedereen een uitkomst denk ik, maar voor mij helemaal. De voorruit krabben lukt me niet, daar kan ik niet bij vanuit de rolstoel.... Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 22 Januari, 2010 Geplaatst 22 Januari, 2010 Hallo Pieter, Zojuist even op mijn gemak zitten kijken naar de foto's van je Pro Cee'd. Ben wel benieuwd hoe de automaat je bevalt. Ik heb tot voor twee maanden in een 'gewone' Cee'd automaat gereden en was met de bak altijd heel erg tevreden op Quote
Gast Shaan Geplaatst 22 Januari, 2010 Geplaatst 22 Januari, 2010 Mijn goedkeuring heb je al , knappe wagen Quote
Thoronn Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 (aangepast) Hallo Pieter, Wat voor brandstof gebruikt die standkachel en hebben ze daar een extra tankje voor ingebouwd ????. Groeten Ronald 24 Januari, 2010 aangepast door Thoronn typr fout Quote
Pieter78 Geplaatst 25 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 Januari, 2010 Hoi Ronald, De standkachel gebruikt gewoon benzine uit de tank, het apparaatje is helemaal aangesloten op het systeem van de auto, het verwarmt niet alleen het interieur maar ook de motor, zodat je niet met een koude motor hoeft te starten. Quote
bigwade Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 Lijkt me wel een grappig gezicht als je 's ochtends al die stakkers ziet krabben en er staat een zelf ontdooiende auto naast die spontaan begint te druppen Quote
Aart.S Geplaatst 25 Januari, 2010 Geplaatst 25 Januari, 2010 (aangepast) Ik heb vroeger een volkswagen 411 gehad. Zat ook een standkachel in. Ideaal, je kon hem alleen niet te lang laten branden ongv 15 min anders was de accu leeg. 25 Januari, 2010 aangepast door Aart.S Quote
Pieter78 Geplaatst 25 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 Januari, 2010 Die ik er nu in heb zitten (Webasto) trekt de accu niet zo snel leeg, omdat ie gewoon op een klein beetje benzine werkt. Hij verbruikt dus wel wat, maar dat bespaar je weer doordat je niet met een koude motor hoeft te starten. Bovendien vergroot dat ook de levensduur van de motor. Quote
Thoronn Geplaatst 26 Januari, 2010 Geplaatst 26 Januari, 2010 Hoi Ronald,De standkachel gebruikt gewoon benzine uit de tank, het apparaatje is helemaal aangesloten op het systeem van de auto, het verwarmt niet alleen het interieur maar ook de motor, zodat je niet met een koude motor hoeft te starten. Hallo Pieter, Kun je de standkachel al eerder op afstand of op tijd laten starten met verwarmen ?? Quote
Gast Jantje Geplaatst 26 Januari, 2010 Geplaatst 26 Januari, 2010 prachtig dat ze uberhaupt al dit soort aanpassingen kunnen maken in auto's, maar dat ze het nu ook weer steeds mooier en minder opvallend kunnen is echt geweldig! Quote
Pieter78 Geplaatst 28 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2010 Hallo Pieter,Kun je de standkachel al eerder op afstand of op tijd laten starten met verwarmen ?? Ronald, De standkachel wordt altijd uitgerust met Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.