Philipetti Geplaatst 7 Juli, 2024 Geplaatst 7 Juli, 2024 Hallo, Weet iemand hoe ik makkelijk aan de accu van de nieuwe Niro kom? Volgens het instructieboekje zou de accu rechts achter onder de afdekking zitten maar rechts achter zie ik alleen een afdekkapje om bij de achterlichten te komen... Quote
Philipetti Geplaatst 7 Juli, 2024 Topic Starter Geplaatst 7 Juli, 2024 1 uur terug, zei olympus: Hij zit toch onder de achterbank. De batterij zit idd onder de achterbank. Ik zou graag willen weten waar de 12V accu zit.... Quote
Murcielaygo Geplaatst 7 Juli, 2024 Geplaatst 7 Juli, 2024 De batterij zit idd onder de achterbank. Ik zou graag willen weten waar de 12V accu zit....Geen eigen ervaring, maar volgens mij geïntegreerd in het HV-pakket onder de achterbank.Alleen de eerste jaren hadden een loodaccu rechtsachter. Quote
Oscar van Haren Geplaatst 21 Januari, 2025 Geplaatst 21 Januari, 2025 Op 7-7-2024 om 20:33, zei Murcielaygo: Geen eigen ervaring, maar volgens mij geïntegreerd in het HV-pakket onder de achterbank. Alleen de eerste jaren hadden een loodaccu rechtsachter. dit zou ook mijn antwoord zijn. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.