Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

1ste onderhoud kia sportage 1.6 t-gdi awd mhev 150pk 48v bat

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Afgeschreven van factuur terinlichting en info onderhoud

-------------------------------------------------------------------------

Ik heb zopas mijn eerste onderhoud gehad 15000.km ( belgie) bij kia dealer.

Oplijsting;  -15000 kn onderhoud beurt   76.50 euro  -10% (vaste klant)     totaal 68.85 Euro

-service kit-oil filter                20.82 euro                                                20.82 euro

-uitlezing en diagnose            43.50 euro                                                43.50 euro

-Q8 formula special fe 0w20 (x 4.80 l )     19.99 euro -10% (vaste klant)                   86.40 euro

- ruitenwissersproeiervloeistof  bijvullen  Gratis

-klein materiaal                                          4.96 euro                                                   4.96 euro

-afvalverwerking                                         2.48 euro                                                   2.48 euro

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

totaal basis    227.01 euro

btw  21%        47.67 euro

totaal              274.68 euro

• Like 1
Geplaatst

Hallo Lieven,

Is dit een vraag of vind je dit een te hoge prijs?
Persoonlijk vind ik het meevallen; voor mijn Picanto TA betaal ik vergelijkbaar (in NL), terwijl dat een veel kleiner autootje is.

Enige wat ik opvallend vind is de uitlezing en diagnose voor €43,50. Dat vind ik wat prijzig...

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...