arjen s Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 airbnb in lübeck bereikt, een uurtje later dan gepland want ik kreeg de e-niro niet van een dc lader langs de autobahn. Ik denk dat de rfid reader van die snelweg snellader van e-on het had begeven gedurende mijn laadtijd (de zon stond er vol op en hij was heet). Toen vroeg ik me af of er vanuit de e-niro een manier bestaat om de sessie af te breken. Ik denk het niet want ik kan er niet ets over vinden, maar het zou wel een veilig gevoel geven. Intussen weet ik ook dat als ie 100% vol is, wat lang duurt met 5kw aan het eind, dat ie dan beëindigt en loskoppelt. groeten, arjen Quote
Evert Mulder Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 54 minuten geleden, zei arjen s: airbnb in lübeck bereikt, een uurtje later dan gepland want ik kreeg de e-niro niet van een dc lader langs de autobahn. Ik denk dat de rfid reader van die snelweg snellader van e-on het had begeven gedurende mijn laadtijd (de zon stond er vol op en hij was heet). Toen vroeg ik me af of er vanuit de e-niro een manier bestaat om de sessie af te breken. Ik denk het niet want ik kan er niet ets over vinden, maar het zou wel een veilig gevoel geven. Intussen weet ik ook dat als ie 100% vol is, wat lang duurt met 5kw aan het eind, dat ie dan beëindigt en loskoppelt. groeten, arjen Onder de motorkap zit een "hendeltje" om de stekker van de laadpaal te ontkoppelen. Kijk even in de handleiding waar deze precies zit Quote
Case Posted July 30, 2024 Posted July 30, 2024 (edited) Werkt, het op slot zetten en weer van het slot halen van de auto, en dan snel de stekker eruit trekken, niet? Edited July 30, 2024 by Case - Quote
Recommended Posts