surfingjohn Geplaatst 14 Augustus, 2024 Geplaatst 14 Augustus, 2024 Gisteren mijn Sportage opgehaald (2jaar oud) GT-Line. Of ik heb niet goed gekeken maar ik zie nergens een zonnebril houder. Hebben jullie leuke oplossingen hiervoor? Quote
Wim-A Geplaatst 14 Augustus, 2024 Geplaatst 14 Augustus, 2024 Ik zet hem in een hoesje rechtop in een van de bekerhouders.... 2 Quote
surfingjohn Geplaatst 14 Augustus, 2024 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2024 Nadeel hiervan is dat je niet snel tijdens het rijden even de bril kan pakken. Quote
Wim-A Geplaatst 14 Augustus, 2024 Geplaatst 14 Augustus, 2024 (aangepast) Met dit hoesje lukt dat anders prima. Staat rechtop, ik kan de bril er met twee vingers uitvissen. 14 Augustus, 2024 aangepast door Wim-A Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 Augustus, 2024 Geplaatst 14 Augustus, 2024 Mijn Picanto heeft dus wel zo'n houder, maar ik gebruik 'm niet op aanraden van mijn opticien.Een bril in zo'n houder onder het dak kan HEEL heet worden. Dat is niet alleen oncomfortabel als je m opzet, maar als de bril van kunststof is kan deze hierdoor "kort" worden en broos worden.Ik heb mijn (zonne)bril daarom altijd in een vakje voor de pook liggen, een Sportage zal zoiets toch ook wel hebben? Quote
surfingjohn Geplaatst 14 Augustus, 2024 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2024 6 minuten geleden, zei Murcielaygo: Mijn Picanto heeft dus wel zo'n houder, maar ik gebruik 'm niet op aanraden van mijn opticien. Een bril in zo'n houder onder het dak kan HEEL heet worden. Dat is niet alleen oncomfortabel als je m opzet, maar als de bril van kunststof is kan deze hierdoor "kort" worden en broos worden. Ik heb mijn (zonne)bril daarom altijd in een vakje voor de pook liggen, een Sportage zal zoiets toch ook wel hebben? Idd vakje voor draadloos opladen. Quote
Smollie Geplaatst 14 Augustus, 2024 Geplaatst 14 Augustus, 2024 Ome Ali heeft hier het perfecte cadeau voor Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 2 Quote
Jim Gubbels Geplaatst 15 Augustus, 2024 Geplaatst 15 Augustus, 2024 Op 14-8-2024 om 14:52, zei Smollie: Ome Ali heeft hier het perfecte cadeau voor Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Gebruik ik ook, perfect! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.