Fred Von Weyhrother Geplaatst 14 September, 2024 Geplaatst 14 September, 2024 Goedemorgen, heb sinds twee dagen waarschuwing lage bandenspanning op dashboard. alles gecontroleerd en rechtsachter, die knipperde op spanning gebracht! waarschuwing blijft bestaan! Hoe kun je die resetten? Niro HEV 2023-2 Quote
Jan D Geplaatst 14 September, 2024 Geplaatst 14 September, 2024 Je moet wel eerst een stukje rijden voor de nieuwe waarden in beeld komen 1 Quote
Javaniro Geplaatst 14 September, 2024 Geplaatst 14 September, 2024 Na een te lage bandenspanning (3 weken nieuwe Niro, maar wel met vervangende All Seasons Goodyear Vector3) op onderzoek uit. Reden (nog) niet bekend, eerst deze band op de juiste spanning gezet. Ik dacht dat ik daarna ergens een reset zou moeten uitvoeren. Ik kon het in het menu niet terugvinden. Dan maar gewoon gaan rijden en tijdens de rit zag ik dat de bandenspanning ge-updateted was en dat het probleem/melding verholpen bleek. Wel blijf ik de bandenspanning van die band (en de rest uiteraard) even monitoren om vast te stellen/uit te sluiten waardoor de oorzaak van die melding kwam. Quote
Rob18 Geplaatst 14 September, 2024 Geplaatst 14 September, 2024 De TPMS sensoren kunnen soms wel afwijken van elkaar. Altijd geeft mijn RA band na een tijdje 0,1 bar lager aan dan de andere 3, terwijl ik ze alle 4 precies dezelfde waarde op pomp. Zelfs nagemeten met een digitale spanningsmeter. De dealer kon geen afwijking vinden. De band is goed. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.