riodriver Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 ik weet niet maar het lijkt er op dat de venga het ook gaat worden lpi hybrid zoals forte en ceed. word vervolgd Quote
Smart Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 Wat is dit nou voor een bericht, je weet het of je weet het niet.... Heb je dat ergens gelezen, op televisie gezien, hebben mensen jouw aangeklampt, is het een voorgevoel? Ik wil het nu weten! Quote
riodriver Posted December 9, 2009 Author Posted December 9, 2009 slimpie weet je nog met dat bultje op de motorkap,,,,nou die is het. moet voorzichtig zijn met nieuws begrijp u [m,n baan] Quote
Venga1 Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 slimpie weet je nog met dat bultje op de motorkap,,,,nou die is het.moet voorzichtig zijn met nieuws begrijp u [m,n baan] Dank je wel voor dit "bericht" het is een stuk duidelijker. Ik ben het helemaal met Smart eens. Je gooit een balletje omhoog , maar vergeet het in te koppen. Wat voor een werk doe je dan? Quote
bigwade Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 Dank je wel voor dit "bericht" het is een stuk duidelijker.Ik ben het helemaal met Smart eens. Je gooit een balletje omhoog , maar vergeet het in te koppen. Wat voor een werk doe je dan? http://www.kiaclub.nl/forum/3125-welke-autos-hebben-jullie-allemaal-gehad-3.html#post18804 Quote
riodriver Posted December 9, 2009 Author Posted December 9, 2009 zit in de research testen van kunststoffen van div nieuwe modellen van div automerken waaronder kia Quote
riodriver Posted December 9, 2009 Author Posted December 9, 2009 dank je bigwade,kan helaas niet te veel tokke want als ik alles ga vertellen staat er ontslag op,begrijpt niet iedereen. Quote
bigwade Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 dank je bigwade,kan helaas niet te veel tokke want als ik alles ga vertellen staat er ontslag op,begrijpt niet iedereen. Ik wel hoor.. En de luie lezertjes kunnen ook eens de zoekfunctie van dit forum gebruiken of op profiel van een forumlid klikken...... Quote
Smart Posted December 9, 2009 Posted December 9, 2009 Ik weet wat Riodriver doet voor de kost. Hij moet ook niet meer uit de school klappen. Hij mag mij wel een priv Quote
riodriver Posted December 10, 2009 Author Posted December 10, 2009 als we hier elkaar gaan uit maken kan ik net zo goed stoppen om met elkaar over kia te tokke. probeer alleen maar iets meer te vertellen over het merk als ik wat te weten kom. maar nogmaals ik moet voorzichtig zijn. Quote
Guest reen Posted December 10, 2009 Posted December 10, 2009 als we hier elkaar gaan uit maken kan ik net zo goed stoppen om met elkaar over kia te tokke.probeer alleen maar iets meer te vertellen over het merk als ik wat te weten kom. maar nogmaals ik moet voorzichtig zijn. Inderdaad, uitkijken wat jezegt en inderdaad komt er verlopig GEEN Hybr. auto! Quote
Remko .me Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 Ehhhhhhhhh... I'm dreaming of a.................. KOPPIE KOFFIE! Quote
Recommended Posts