JohanF Geplaatst 17 Oktober, 2024 Geplaatst 17 Oktober, 2024 Komt het bekend voor dat als ik wil uitparkeren dus in stilstand mijn stuur draai er gekraak geluid is te horen? Quote
HenkM Geplaatst 17 Oktober, 2024 Geplaatst 17 Oktober, 2024 Als dit altijd en bij alle ondergronden voorkomt lijkt me dit zeker niet normaal. Oorzaak kan variëren van droge rubber(s) tot mechanische schade. Gezien de leeftijd van de auto zou ik contact opnemen met de dealer. 1 Quote
MarcelE Geplaatst 21 Oktober, 2024 Geplaatst 21 Oktober, 2024 Kan een ouderwetse gedachte zijn, maar ik heb altijd geleerd om bij een stilstaande auto nooit het stuur te draaien. Kan schade veroorzaken aan wielophanging. Als ik eerlijk ben, doe ik het zelf soms ook. Dan moet ik toch altijd aan die uitspraak (van een automonteur) denken. 1 Quote
Nick28 Geplaatst 26 Oktober, 2024 Geplaatst 26 Oktober, 2024 Draagarmrubbers was bij het probleem. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.