Fred Von Weyhrother Geplaatst 22 Oktober, 2024 Geplaatst 22 Oktober, 2024 Goedemorgen blije KIA rijders! Op het dashboard van mijn KIA Niro Hybrid E V verschijnen regelmatig meldingen, maar die zijn zo snel weer weg, dat je ze niet (goed) kunt lezen!! Is er een of andere vertraging in te stellen? Met hartelijke groet, Fred von Weyhrother. Quote
Kekke-auto Geplaatst 22 Oktober, 2024 Geplaatst 22 Oktober, 2024 13 hours ago, Fred Von Weyhrother said: Op het dashboard van mijn KIA Niro Hybrid E V verschijnen regelmatig meldingen, maar die zijn zo snel weer weg, dat je ze niet (goed) kunt lezen!! Hybrid E V? Gaat het nu om een hybride of om een EV? Ik kan me herinneren dat ergens in de menu's de laatste meldingen nog terug te lezen waren. Maar toen ik een half uur later de auto parkeerde en (de hybride auto stond nog aan) weer door die lijst wilde scrollen om een foto te maken was de lijst weer leeg. De houdbaarheid was blijkbaar helaas beperkt. Quote
PhoDB Geplaatst 23 Oktober, 2024 Geplaatst 23 Oktober, 2024 Filmpje maken met je telefoon en die opnieuw afspelen. Dan heb je genoeg tijd om het te pauzeren. Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 Oktober, 2024 Geplaatst 23 Oktober, 2024 Hybrid E V? Gaat het nu om een hybride of om een EV?Een HEV lijkt mij dan...En wat iedereen een EV noemt is feitelijk een BEV. Quote
Fred Von Weyhrother Geplaatst 23 Oktober, 2024 Topic Starter Geplaatst 23 Oktober, 2024 full hybrid..geen stekker.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.