Opa-Ei Geplaatst 18 November, 2024 Geplaatst 18 November, 2024 Hallo forumleden, Bij onze Sportage 2 uit 2008 doet de binnenverlichting het niet, ik heb de zekering van de binnenverlichting er uit gehad die was heel en er weer ingedaan maar geen binnenverlichting. Waar moet ik de storing kunnen vinden op geen enkele deur die ik open doe werkt het niet ? Mvrgr. Opa-Ei Quote
Opa-Ei Geplaatst 19 November, 2024 Topic Starter Geplaatst 19 November, 2024 Hallo leden, ik had een vraag gesteld over mijn binnenverlichting, maar heb het inmiddels opgelost. De schakelaar stond niet goed. Mvrgr: Opa-Ei Quote
Steamboy Geplaatst 19 Mei, 2025 Geplaatst 19 Mei, 2025 Hoi Opa-Ei, Mijn binnenverlichting gaat ook niet aan wanneer ik een deur open. De verlichting gaat alleen branden wanneer ik deze handmatig via de plafondknoppen inschakel. Over welke schakelaar heb je het ? Waar vind ik die ? Quote
Murcielaygo Geplaatst 20 Mei, 2025 Geplaatst 20 Mei, 2025 Opa-ei bedoelt waarschijnlijk de knop op/bij de verlichting, waarmee je kiest tussen aan, uit en automatisch.Reageert de verlichting bij jou op geen enkele deur?Is de zekering Room Lamp nog heel? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.