Marijke Posted November 29 Posted November 29 (edited) De deurkabel van mijn kia picanto van 2012 is kapot. Krijg de deur van binnenuit niet meer open Iemand enig idee hoe ik aan zo'n kabel kan komen? Het gaat om een 3 deurs uitvoering zonder centrale deurvergrendeling. Op de sloop is hij hier in de buurt niet te vinden en via de onderdelenlijn dacht ik er een gevonden te hebben maar dit bleek dus ook niet de goede omdat het van een 3 deurs was met centrale deurvergrendeling wat dus weer langer was en ander soort haakje had. Mocht iemand de goude tip hebben graag. Edited November 29 by Marijke Quote
Murcielaygo Posted November 30 Posted November 30 Ik de k niet dat in dit individuele bericht meer informatie naar voren gaat komen dan al beschikbaar is/was in het topic waar je al gereageerd hebt.Kabel deurvergrendeling links voor defectEn zoals ik daar ook al aangaf; je dealer moet beter zijn best doen; ik kon destijds volstaan met een mail en ik had de goede kabel in handen. Quote
Marijke Posted November 30 Author Posted November 30 1 minuut geleden, zei Murcielaygo: Ik de k niet dat in dit individuele bericht meer informatie naar voren gaat komen dan al beschikbaar is/was in het topic waar je al gereageerd hebt. Kabel deurvergrendeling links voor defecr https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?share_fid=35523&share_tid=30519&url=https%3A%2F%2Fwww%2Ekiaclub%2Enl%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F30519-Kabel-deurvergrendeling-links-voor-defecr&share_type=t&link_source=app En zoals ik daar ook al aangaf; je dealer moet beter zijn best doen; ik kon destijds volstaan met een mail en ik had de goede kabel in handen. Naar wie heb jij dan gemaild als ik vragen mag? Quote
Murcielaygo Posted November 30 Posted November 30 "Gewoon" naar de dealer waar ik altijd heen ga.Voor mij is dat Content Autogroep in Tilburg en ik heb "gewoon" hun algemene e-mailadres gebruikt, uitleg gegeven en mijn kenteken.Of ik er een foto bij gedaan had weet ik niet uit mijn hoofd, dan zou ik op mijn iMac moeten kijken, maar die is thuis en ik niet... Quote
Recommended Posts