kevin922 Geplaatst 16 Januari, 2025 Geplaatst 16 Januari, 2025 Goedendag, ik heb sinds een paar dagen dat bij mijn kia het stuurslot vergrendeld zit als ik de auto op contact wil zetten of hem wil starten krijg ik de melding check steering lock system. Ik kan er dus geen kant mee op! Ook uitlezen lukt niet omdat de auto niet op contact kan. Kan iemand mij helpen hoor t graag Mvg kevin Quote
Murcielaygo Geplaatst 16 Januari, 2025 Geplaatst 16 Januari, 2025 Probeer het stuur eens te bewegen tijdens het ontgrendelen.Soms staat er spanning op een wiel, waardoor het slot niet soepel ontgrendelt.Door het stuur te bewegen kun je die spanning eraf halen. Quote
kevin922 Geplaatst 29 Januari, 2025 Topic Starter Geplaatst 29 Januari, 2025 goedendag, al meerdere malen geprobeerd maar zonder resultaat. Quote
Dsil Geplaatst 29 Januari, 2025 Geplaatst 29 Januari, 2025 Heb je nog een tweede sleutel waarmee je het kan proberen? 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.