Klaas Munneke Geplaatst 18 Januari, 2025 Geplaatst 18 Januari, 2025 Geprobeerd te downloaden voor de E-Niro. Echter geen verschil met de map versie van september 2024. Quote
Klaas Munneke Geplaatst 18 Januari, 2025 Geplaatst 18 Januari, 2025 Ik was er al lange tijd naar op zoek. Want de navigatie is wel erg matig. Regelmatig wordt je van de snelweg afgeleid en weer terug gebracht. Quote
Johan de Wit Geplaatst 18 Januari, 2025 Geplaatst 18 Januari, 2025 De navigatie is inderdaad zo slecht dat het gewoon onbruikbaar is. Ik gebruik een betaalde versie van TomTomGo (€20 p/j) op Android auto I.c.m. een dongle. Ik snap niet waarom KIA niet met TomTom of Google in zee gaat zoals veel andere fabrikanten. Quote
Anoniem123 Geplaatst 18 Januari, 2025 Geplaatst 18 Januari, 2025 Gewoon navigeren via Apple Carplay (of Google auto). Ik kreeg overigens geen melding van de radio toe n ik de sd kaart er weer in deed… (Kia Ceed 2019) Quote
Weert495 Geplaatst 18 Januari, 2025 Geplaatst 18 Januari, 2025 Kia navigatiesysteem is ver beneden de maat. Gaat ongevraagd 120 rijden waar 100 km per uur is toegestaan maar gaat ook ook nagevraagd 30 km per uur rijden. Ik gebruik ABRP met dongel echter de basis info blijft gewoon wat KIA. Quote
HansH Geplaatst 18 Januari, 2025 Topic Starter Geplaatst 18 Januari, 2025 9 uur geleden, zei Klaas Munneke: Geprobeerd te downloaden voor de E-Niro. Echter geen verschil met de map versie van september 2024. Mijn (nu vorige) versie was van augustus vorig jaar dus heb ik vandaag de update uitgevoerd. Dus het installatie programma geüpdatet, data gedownload en op een usb stick gezet. Met de stick naar de auto waar de update gezien en geïnstalleerd werd. Tot mijn stomme verbazing waren daarna alle versies exact hetzelfde! Er is niets maar dan ook helemaal niets veranderd Snap er niets van Quote
Anoniem123 Geplaatst 19 Januari, 2025 Geplaatst 19 Januari, 2025 10 uur geleden, zei HansH: Mijn (nu vorige) versie was van augustus vorig jaar dus heb ik vandaag de update uitgevoerd. Dus het installatie programma geüpdatet, data gedownload en op een usb stick gezet. Met de stick naar de auto waar de update gezien en geïnstalleerd werd. Tot mijn stomme verbazing waren daarna alle versies exact hetzelfde! Er is niets maar dan ook helemaal niets veranderd Snap er niets van Dat zei ik dus ook Quote
Audidriver4ever Geplaatst 20 Januari, 2025 Geplaatst 20 Januari, 2025 Op 18-1-2025 om 10:17, zei Klaas Munneke: Geprobeerd te downloaden voor de E-Niro. Echter geen verschil met de map versie van september 2024. Die melding kreeg ik ook maar heb het toch 'overschreven'. Heb beide updates met elkaar vergeleken op mijn pc en die van januari is n.m.m. toch ca. 213MB groter dan die van september 2024. Dus lijkt mij dat er toch iets anders c.q. meer is nu. Quote
Klaas Munneke Geplaatst 20 Januari, 2025 Geplaatst 20 Januari, 2025 6 uur geleden, zei Beos: De update is van de site verdwenen. Klopt Quote
Klaas Munneke Geplaatst 20 Januari, 2025 Geplaatst 20 Januari, 2025 3 minuten geleden, zei Klaas Munneke: Klopt Waarschijnlijk was er geen update. De melding dat er een update zou zijn, was niet juist. Quote
HansH Geplaatst 20 Januari, 2025 Topic Starter Geplaatst 20 Januari, 2025 2 uur geleden, zei Klaas Munneke: Waarschijnlijk was er geen update. De melding dat er een update zou zijn, was niet juist. Goed bezig KIA! Quote
Marcel1802 Geplaatst 23 Januari, 2025 Geplaatst 23 Januari, 2025 Is volgens mij offline gehaald? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.