Rob18 Geplaatst 29 Januari, 2025 Geplaatst 29 Januari, 2025 Enkele weken geleden via Navigation Updater een update van januari 2025 gedaan met de USB stick. In een half uurtje gedaan en werkt perfect. Als ik nu terugkijk in de Navigation Updater geeft het weer de vorige versie aan van augustus 2024. Nu hoef ik er verder niets mee, maar vraag mij af waar de nieuwste versie is gebleven. Gaat dat verder via OTA en kan je dat in de toekomst niet meer met de USB stick doen of alleen nog maar bij de dealer? Mijn Niro is van 2023 en heb nog tot 2030 gratis updates, maar de vraag is nu hoe. In de Kia Connect app (goed gekoppeld aan de Niro!) wordt ik niet veel wijzer en een abonnement afsluiten hoef ik kennelijk niet. Iemand al meer ervaring? Quote
MarcelE Geplaatst 31 Januari, 2025 Geplaatst 31 Januari, 2025 Volgens onderstaand bericht is de laatste versie terug getrokken. Zie bericht: Per 17 januari is er een software en kaart update beschikbaar. - Niro - Kiaclub Nederland Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.