Flyber Geplaatst 23 November, 2005 Geplaatst 23 November, 2005 Gas liefhebbers, Zie deze site http://www.kia-weesepoel.nl onder 'nieuws'. Mijn Sportage gaat hierheen voor een AG-Necam gasinstallatie. Veel goedkopere km toegewenst! Berry Bakker Quote
AJ Mol Geplaatst 23 November, 2005 Geplaatst 23 November, 2005 Weer een goede stap in de richting voor de gasrijders en het milieu. Ik zie zelf dat ook de Sorento in aanmerking komt. Had ik nog niet eerder gehoord. Dus degene die hun auto willen aanpassen hier een mogelijkheid. Quote
xHansx Geplaatst 24 November, 2005 Geplaatst 24 November, 2005 Tsja Berry, we hebben het in een eerder onderwerp al vaker over gehad. Ik heb er ook een hele studie van gemaakt van de inbouw mogelijkheden van lpg in mijn sportage. Ik heb verschillende offertes liggen van vialle installaties inclusief flashlube, maar ik durf het nog niet aan. Als ik storingen krijg, zullen de gasinstallateur en de dealer naar elkaar wijzen als veroorzaker van de storingen. Het is een unicum dat jouw dealer in een nieuwe sportage gas inbouwt. De kia-importeur raadt het ten zeerste af, afgaande op mijn navraag bij hun. Ik ga zeker jouw dealer bellen om het een en ander te informeren. Hou ons op de hoogte vvan jouw ervaringen met lpg, groet van Hans Quote
Flyber Geplaatst 21 Januari, 2006 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2006 Sports, Sinds de 19e rij ik in mijn Sportage. Gasinstallatie is geinstalleerd en ziet er netjes uit. Naar zeggen als derde (!) Sportage rijder op LPG in Nederland. De eerste 1000km wordt afgeraden om op LPG te rijden. Dat is met een goede week gebeurd. Ik meld me weer met de eerste LPG ervaringen. Is er onder de lezers behoefte aan foto's van een en ander? Met Sportage groet, Berry Bakker Quote
xHansx Geplaatst 21 Januari, 2006 Geplaatst 21 Januari, 2006 Berry, Gefeliciteerd met je LPG; Ik ben lichtelijk jaloers................., want ik ben nog steeds niet overstag. Ik ben heel nieuwgierig naar jouw ervaringen, wat ik vooral wil weten gemiddeld verbruik op LPG; hoeveel km je op ??n LPGtank (hoeveel liter) kan rijden en hoe de wagen reageert op het rijden op LPG. Je bent waarschijnlijk ook in hogere wegenbelastinggroep terechtgekomen? Misschien stap ik nog over als jouw ervaringen positief zijn en blijven, Ik heb nu 13.000 km gereden in 6 maanden, dus het zou wel lonen, hou ons op de hoogte. Hans Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.