Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Sportage op LPG G3, zie site

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weer een goede stap in de richting voor de gasrijders en het milieu. Ik zie zelf dat ook de Sorento in aanmerking komt. Had ik nog niet eerder gehoord.

Dus degene die hun auto willen aanpassen hier een mogelijkheid.

Geplaatst

Tsja Berry, we hebben het in een eerder onderwerp al vaker over gehad.

Ik heb er ook een hele studie van gemaakt van de inbouw mogelijkheden van lpg in mijn sportage.

Ik heb verschillende offertes liggen van vialle installaties inclusief flashlube, maar ik durf het nog niet aan. Als ik storingen krijg, zullen de gasinstallateur en de dealer naar elkaar wijzen als veroorzaker van de storingen.

Het is een unicum dat jouw dealer in een nieuwe sportage gas inbouwt. De kia-importeur raadt het ten zeerste af, afgaande op mijn navraag bij hun.

Ik ga zeker jouw dealer bellen om het een en ander te informeren. Hou ons op de hoogte vvan jouw ervaringen met lpg,

groet van Hans

• 1 maand later...
Geplaatst

Sports,

:D Sinds de 19e rij ik in mijn Sportage. Gasinstallatie is geinstalleerd en ziet er netjes uit. Naar zeggen als derde (!) Sportage rijder op LPG in Nederland.

:!: De eerste 1000km wordt afgeraden om op LPG te rijden. Dat is met een goede week gebeurd.

Ik meld me weer met de eerste LPG ervaringen. Is er onder de lezers behoefte aan foto's van een en ander?

Met Sportage groet,

Berry Bakker

Geplaatst

Berry,

Gefeliciteerd met je LPG; Ik ben lichtelijk jaloers................., want ik ben nog steeds niet overstag.

Ik ben heel nieuwgierig naar jouw ervaringen,

wat ik vooral wil weten gemiddeld verbruik op LPG;

hoeveel km je op ??n LPGtank (hoeveel liter) kan rijden en hoe de wagen reageert op het rijden op LPG.

Je bent waarschijnlijk ook in hogere wegenbelastinggroep terechtgekomen?

Misschien stap ik nog over als jouw ervaringen positief zijn en blijven,

Ik heb nu 13.000 km gereden in 6 maanden, dus het zou wel lonen, hou ons op de hoogte.

Hans

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...