Probleem stuurbekrachtigin Geplaatst 23 Maart, 2025 Geplaatst 23 Maart, 2025 Hoi ik heb een picanto 3 het probleem is dat bij starten de stuurbekrachtiging het niet doet en de veiligheids lampjes branden en de check AEB geeft hij ook aan na een tijdje doet de stuurbekrachtiging het weer maar de lampje blijven branden heb de sleepring al vervangen daar mee is het probleem twee dagen weg geweest maar nu is het probleem weer terug wie heeft dit misschien ook gehad en weet de oplossing hier voor Quote
Oplossing Murcielaygo Geplaatst 23 Maart, 2025 Oplossing Geplaatst 23 Maart, 2025 AEB zegt me niet meteen iets. Met de sleeping bedoel je waarschijnlijk de klokveer, die de elektrische verbinding maakt tussen het stuur en de stuurkolom?Die heeft naar mijn weten niets te maken met de electrisch stuurbekrachtiging, met jouw beschrijving verdenk ik eerder de electromotor en/of koppelsensor aan de stuurkolom. Quote
Probleem stuurbekrachtigin Geplaatst 6 April, 2025 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2025 Hoi even reactie op het probleem stuurbekrachtiging het is opgelost bleek dus de stekker te zijn die op de stuur computer onder het dachbord die geen goed contact maakte 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.