ShadySportage Geplaatst 28 Mei, 2025 Geplaatst 28 Mei, 2025 Ik heb Kia sportage 5 besteld, heeft iemand alarm klasse 3 erop gezet en hoe is de ervaring met de autorisatiezender van het alarm? sommige verzekeringsmaatschappijen gaan bij diefstal niks vergoeden als er geen alarmklasse 3 opzit Mijn vraag dus of iemand achteraf alarm klasse 3 heeft laten installeren? hoe werkt het met de autorisatiezender van het alarm? is het een vervelend systeem? wat zijn jullie tips betreft dit Bedankt, groetjes mede Sportage drivers Quote
elsinga Geplaatst 29 Mei, 2025 Geplaatst 29 Mei, 2025 Ik heb alleen ervaringen met leasemaatschappijen en duurdere auto's (>50k) en geen van allen vonden het nodig meer dan de standaard startonderbreker te eisen.... Quote
gjklasens Geplaatst 29 Mei, 2025 Geplaatst 29 Mei, 2025 Ik heb ook gevraagd en is allemaal niet nodig. Ik heb wel een bearlock laten monteren sinds er veel Sportages gestolen worden de laatste tijd. Keyless is bijzonder kwetsbaar is gebleken Quote
Headlong Geplaatst 29 Mei, 2025 Geplaatst 29 Mei, 2025 Ik heb beide sleutels in een Faradaykooi sleutelhoesje als diefstelbescherming. Quote
Wim-A Geplaatst 30 Mei, 2025 Geplaatst 30 Mei, 2025 15 uur geleden, zei Headlong: Ik heb beide sleutels in een Faradaykooi sleutelhoesje als diefstelbescherming. Als de sleutel 15 minuten stil ligt gaat hij automatisch in slaap en is niet meer te detecteren. Quote
gjklasens Geplaatst 31 Mei, 2025 Geplaatst 31 Mei, 2025 Als de sleutel 15 minuten stil ligt gaat hij automatisch in slaap en is niet meer te detecteren.Dat is dus niet zo blijkbaar. Er worden ontzettend veel gestolen de laatste tijd. Puur door sleutel te detecteren en overnemen. Binnen 10 sec zijn ze weg. Ik heb genoeg voorbeelden gezien inmiddels en mijn eigen maatregelen genomenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wim-A Geplaatst 1 Juni, 2025 Geplaatst 1 Juni, 2025 22 uur geleden, zei gjklasens: mijn eigen maatregelen genomen Altijd verstandig Maar ik heb het uitgeprobeerd: sleutel op het voorwiel leggen, 15 minuten wachten, en de auto opent niet. Quote
Kiawar Geplaatst 11 Juli, 2025 Geplaatst 11 Juli, 2025 Zojuist in het nos journaal en in de Telegraaf: naast de Toyota RAV4 wordt nu ook de Kia Sportage relatief vaak gestolen. (Misschien dat daarom mijn autoverzekering met 17% is gestegen). Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.