Jeremy Steins Geplaatst 23 Juli, 2025 Geplaatst 23 Juli, 2025 Hallo allemaal, Ik heb een Kia Carens uit 2008 en heb geen kentekenverlichting maar ook niet dimlicht rechts voor. Eerst begonnen met lampjes te vervangen van kentekenverlichting. Maar dit had niets geholpen. Toen kwam ik erachter dat mogelijk dimverlichting rechtsvoor en kentekenverlichting dezelfde groep is qua zekering. Zekering bekeken maar was niet doorgebrand maar als nog een zekering erin gezet. Alsnog heb ik geen verlichting op beide. Nu ben ik wel technisch maar niet in autos. Wat zou het probleem kunnen zijn, graag hoor ik van jullie,. Jeremy Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Augustus, 2025 Geplaatst 10 Augustus, 2025 Je zegt dimlicht, maar kentekenverlichting hoort bij stadslicht, zekering heet waarschijnlijk "TAIL". Heb je die vervangen?Sowieso kan een zekering stuk zijn zonder dat je dat kunt zien, dus nooit vertrouwen op zicht en altijd vervangen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.