Jump to content

Sportage

bjdejong

Recommended Posts

Hallo,

Ik zal me maar eens even voorstellen!

Mijn naam is Boudewijn en heb sinds juni dit jaar een Sportage 2.0 2WD met LPG G3. Heb hiervoor voornamelijk italiaanse auto's gereden, maar was al de elektronische problemen zat. Wilde daarom een japanner maar liep toen tegen een Sportage aan. Was meteen verkocht. De auto rijdt fantastisch het is echt een plezier om in te rijden. Zijn met de familie naar zweden geweest, prachtig rijden. Heerlijk die cruise controle, de auto reed in Zweden tegen de 1 op 10 en dat voor gas, maar je mag daar niet harder dan 110.

Ik rijd elke dag ongeveer 90 km, ligt aan mijn voet en cruise controle gebruik wat de auto neemt. Had me op een hoog verbruik ingesteld maar het ligt steeds tussen de 1:8 en 1:9. Mijn vorige auto heette zuiniger te zijn maar dat is dus niet waar.

Top auto.

post-1404-1297852908,61_thumb.jpg

Hoi Boudewijn welkom op dit forum.

Dat de Sportage je bevalt is niet zo bijzonder.

Ik zelf heb ook sinds een halfjaar een Sportage en kom uit

een Landrover.

Daar doet de Sportage zeker niet voor onder.

Ik heb gelukkig geen spijt van de aankoop, het is een

prima wagen.

En veel veilige km met je Sportage toegewenst.

Groeten,

Aart.

Guest GreyGriffin

Hallo Boudewijn,

Ook ik heet je welkom op dit forum. Heb net even naar de foto van je Sportage zitten kijken, hij ziet er strak uit en de Sportage is en blijft toch wel een stoere bak. Ik kan me voorstellen dat je genoeg kreeg van al die Italiaanse (Fiat, Alfa, Lancia?) elektrische storingen. Veel plezier met je Kia!

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Hoi Boudewijn,

Welkom op het forum. Mooie auto die Sportage. Heb zelf een Tucson gereden, dus weet wel wat je bedoeld. Het zijn comfortabele, makkelijk rijdende auto's met een hoog fungehalte. Je kijkt lekker overal bovenuit en kan daarmee goed anticiperen m.b.t. het overige verkeer.

Veel plezier ermee! Heb je ook winterbanden gemonteerd? Zo ja, bevallen ze goed?