ton48 Geplaatst 5 Augustus, 2025 Geplaatst 5 Augustus, 2025 Goedemiddag. Ik dacht mijn buurman te helpen, een Kia ProCeed van 2011. Met een flinke barst in het linker achterlicht, dus lekkage. Maar, ik kan online geen adres vinden om een nieuw achterlicht te bestellen. Kan iemand van hier mij aan een website helpen? Bij voorbaat dank. Quote
ehombie Geplaatst 5 Augustus, 2025 Geplaatst 5 Augustus, 2025 -Op de unit zal ergens een artikelnummer staan. -dit artikelnummer opgegeven in google en kijken naar hits. -onderdeel zoeken met artikel nummer of o.b.v kenteken op onderdelenlijn. -of naar een kia garage Quote
Chris K. Geplaatst 5 Augustus, 2025 Geplaatst 5 Augustus, 2025 Goedemiddag Ton48, …….of simpel even Googlen en zoeken op ”linker achterlicht Kia Proceed model 2011”. Dit levert al een aantal hits op waaruit je kunt kiezen. Groeten, Chris Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Augustus, 2025 Geplaatst 12 Augustus, 2025 Heb je onderdelenlijn.nl of onderdelenzoeker.nl al eens geprobeerd? Daar kun je op basis van het kenteken het typejaar bepalen en dan een zoekopdracht uitzetten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.