Jump to content

Eerste foto's

Hasselt

Recommended Posts

Hoi!

Vandaag voor het eerst mn SW Sport S gewassen na de sneeuw en het zout van de afgelopen dagen. Weliswaar niet in een zo mooi kader als bvb Alex VB maar dat komt er nog wel eens van.

Ben al verschillende dagen op zoek naar winterbanden en velgen, maar niet simpel wegens geen stocks. Ben er ook achtergekomen dat lichtmetalen velgen maar enkele euro's duurder zijn als de stalen; vreemd eigenlijk...

Nu wacht ik nog om te kijken welke banden in stock zijn,Uniroal of Continenta.

Zijn er trouwens pro's of contra's voor deze merken?

Groeten

Philip

post-2277-1297852909,7_thumb.jpg

post-2277-1297852909,8_thumb.jpg

post-2277-1297852909,9_thumb.jpg

post-2277-1297852909,99_thumb.jpg

post-2277-1297852910,09_thumb.jpg

Guest GreyGriffin

Hallo Philip,

Met genoegen heb ik zojuist je foto's bekeken. Fraaie Cee'd SW in mijn favoriete kleur, zilvergrijs! Ik ben niet zo'n winterbanden-expert, maar over dat onderwerp zullen anderen je op deze site vast het nodige kunnen vertellen.

Groet van

GreyGriffin

Kijk, Dat is de op 2 na mooiste sport uitvoering op dit forum. Ik vind de mijne mooier, maar dat is persoonlijk.. Hopelijk zul je net zoveel plezier hebben als ik...

Mbt banden: Ik heb al weathers eronder liggen. Tot -15 graden zijn deze perfect qua grip en waterafvoer... En ik vermoed dat het niet meer kouder zal gaan worden dan deze -15 graden. Eerder omgekeerd...

Winterbanden en velgen gevonden, matzwarte alu's met 195/65/15 pirelli's op. (Voor minder geld als stalen velgen trouwens)

Morgen misschien nog een paar fotootjes maken, met donkere velgen zal de wagen er wel heel anders gaan uitzien...

Guest GreyGriffin

Hallo Philip,

Ja, maak nog maar een paar foto's als de donkere velgen er op zitten! Ik heb die combinatie ook op m'n Pica (zilvergrijze auto, zwarte velgen) en het ziet er prima uit.

Groet van

GreyGriffin

Winterbanden en velgen gevonden, matzwarte alu's met 195/65/15 pirelli's op. (Voor minder geld als stalen velgen trouwens)

Morgen misschien nog een paar fotootjes maken, met donkere velgen zal de wagen er wel heel anders gaan uitzien...

He Phillip,

Waar gehaald? Ik heb dan nu all wheaters eronder liggen maar ik ben toch van plan om echte winterbanden eronder te leggen.. maar wil dat wel doen met een leuke velg en gelijke maat.. Ik heb nu de 17" net als jij eronder..

He Phillip,

Waar gehaald?

Zowat overal geweest en in de Auto5 in hasselt hadden ze net liggen wat ik zocht. Ik heb me laten vertellen dat de 15 duims 195/65 de voordeligste en daarbij de veiligste maat zou zijn.

De wagen lijkt met die velgen wat agressiever :P

Zowat overal geweest en in de Auto5 in hasselt hadden ze net liggen wat ik zocht. Ik heb me laten vertellen dat de 15 duims 195/65 de voordeligste en daarbij de veiligste maat zou zijn.

De wagen lijkt met die velgen wat agressiever :P

Merci voor je antwoord.. Wij gaan zien daaro... Voor de wintermaanden is deze bandenmaat mijns inziens ook ruim voldoende..

P.S..

Eventjes snel gekeken op www.auto5.be en ik zag in de folder de zwarte Imola velgjes.. Voor winterbanden niet verkeerd...

Edited by Alex VB

Merci voor je antwoord.. Wij gaan zien daaro... Voor de wintermaanden is deze bandenmaat mijns inziens ook ruim voldoende..

P.S..

Eventjes snel gekeken op www.auto5.be en ik zag in de folder de zwarte Imola velgjes.. Voor winterbanden niet verkeerd...

Hey Alex, ga je nu dan alsnog voor de winterbanden... ik heb vanaf begin december de 17 inch kia velgen met de dunlop Sport M3 winterbanden eronder zitten, tot nu toe zeer tevreden.

Hey Alex, ga je nu dan alsnog voor de winterbanden... ik heb vanaf begin december de 17 inch kia velgen met de dunlop Sport M3 winterbanden eronder zitten, tot nu toe zeer tevreden.

Ik ben aan het twijfelen.. Ik heb nu all wheaters eronder liggen op de 17" en ze bevallen goed.. Alleen heb ik het idee dat ze op de belgische wegen onder winterse omstandigheden net iets grip te kort komen...

Het plaatsen van andere velgen met winter of andere banden heeft blijkbaar nog andere gevolgen, deze morgen ging het storingslampje branden van het bandendruksysteem... de gebruiksaanwijzing van de wagen maakt me ook niet veel wijzer. Volgens auto5 heeft het weinig belang, er zouden geen sensoren zitten in de nieuwe velgen. Het is wel erg vervelend steeds een oranje aanduiding te zien op je wijzerplaat :-(

Heeft hier iemand ervaring mee?