Aart.S Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Vandaag met de post de Kia stickers binnen gekregen. Philip bedankt voor het opsturen. Uiteraart moeten de stickers er zo snel mogelijk op Hierbij foto`s van het resultaat Ik vind het erg goed staan. Ben benieuwd naar jullie mening. Of ik ze er nog vanaf haal is de vraag. Groeten, Aart. Quote
Tazteam Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Ziet er netjes uit!!! En bedankt voor het plaatsen van de foto's. Philip Quote
Venga1 Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Ziet er niet eens zo slecht uit, dit zou voor mij echt de meest gewaardeerde sticker zijn.. Persoonlijk had ik het alleen aan de achterkant geplakt Quote
Aart.S Posted December 24, 2009 Author Posted December 24, 2009 Ziet er niet eens zo slecht uit, dit zou voor mij echt de meest gewaardeerde sticker zijn..Persoonlijk had ik het alleen aan de achterkant geplakt Hoi Venga, Dat is een keuze, Ik ben er geen voorstander van om een sticker te plaatsen op de lak of raam. Op het raam gebeurt wel een bij een camping. Ik ben de eerste die hem er af haalt. Of er op het nummerbord staat waar de auto vandaan komt of Kia club verkies ik het laatste. Groeten, Aart. Quote
Roderik Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Hoi Venga,. Op het raam gebeurt wel een bij een camping. . Volgens staat je atenne scheef Camping lees ik? Trek je een caravan met de Sportage? Wat voor Quote
Aart.S Posted December 24, 2009 Author Posted December 24, 2009 Volgens staat je atenne scheef Camping lees ik? Trek je een caravan met de Sportage? Wat voor Quote
Janelize Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 (edited) Hallo, Waar kan ik de stickers bemachtigen? Zijn de Kia Club Nederland stickers ergens online te bestellen? Ik zou mijn Kia Shuma II er graag mee uitrusten, en de Kia Sportage (model 2009) van mijn pa ook! Erg mag absoluut meer bekendheid komen voor deze site!! Natuurlijk wens ik iedereen een goed en gezond 2010, moge er veel km's onder de banden van onze geliefde Kia's door komen! Vriendelijke groeten, Jan Edited December 24, 2009 by Janelize Quote
Smart Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Hallo,Waar kan ik de stickers bemachtigen? Zijn de Kia Club Nederland stickers ergens online te bestellen? Ik zou mijn Kia Shuma II er graag mee uitrusten, en de Kia Sportage (model 2009) ook! Erg mag absoluut meer bekendheid komen voor deze site!! Natuurlijk wens ik iedereen een goed en gezond 2010, moge er veel km's onder de banden van onze geliefde Kia's door komen! Vriendelijke groeten, Jan van der Meer Jan, dat lezen we graag. Quote
Alex VB Posted December 25, 2009 Posted December 25, 2009 Waar kan ik de stickers bemachtigen? Zijn de Kia Club Nederland stickers ergens online te bestellen? FF een PB sturen naar Tazteam met je gegevens... Als hij er nog heeft dan stuurt hij deze op... Quote
Tazteam Posted December 25, 2009 Posted December 25, 2009 FF een PB sturen naar Tazteam met je gegevens... Als hij er nog heeft dan stuurt hij deze op... Ik heb er nog heel veel liggen, de club kan nog aardig voorzien worden van stickers. Kosten zijn alleen de postzegels die je gebruikt. Aanvraag en uitleg over hoe en wat via PB. Philip 1 Quote
Rio-man Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Ik had er een geplakt op de Pride, maar die is er alweer afgejat! Dus de volgende komt aan de binnenkant. Nog even verzinnen hoe Quote
Alex VB Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 aan de ene kant jammer dat ze deze er af moeten jatten aan de andere kant een positief iets dat ze de sticker WILLEN jatten.. Quote
nibakia Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 waar kan ik de stickers bestellen en wat kosten ze? Quote
El-Rio-Grande Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 waar kan ik de stickers bestellen en wat kosten ze? Zoals eerder genoemd: Stuur Tazteam (Philip) een priv Quote
Rick Horst Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Ik heb er nog heel veel liggen, de club kan nog aardig voorzien worden van stickers.Kosten zijn alleen de postzegels die je gebruikt. Aanvraag en uitleg over hoe en wat via PB. Philip via philip Quote
Alex VB Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Stickers zijn gratis.. Het betreft hier wel alleen de nummerplaatsticker... Je betaald hem alleen de verzendkosten van de postzegels.. is als ik me niet vergis max € 0.50 Stuur Tazteam een PB met je gegevens en verdere vragen... Let wel op voor de rest.. Het betreft hier alleen de nummerplaatsticker...Deandere sticker waar we in het forum over gepraat hebben moet ng goedgekeurd worden en bekeken worden hoeveel mensen deze willen hebben, waar gedrukt wordt etc.. Als deze sticker er komt zal het pas in Januari, februari of iets later zijn... Quote
Tazteam Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Voor diegene die de nu al beroemde Kia stickers wil hebben voor zijn kentekenplaat, laat dit even weten rechtstreeks aan mij via PB. Ik zal dan zo snel mogelijk terug reageren. Groeten. Philip Quote
Aart.S Posted December 26, 2009 Author Posted December 26, 2009 Ondanks het feit dat Philip de stickers voor verzending ZEER goed verpakt kunnen ze toch wat ingedeukt aankomen. Het is maar net hoe de post er mee omgaat. Ik heb het volgende hieraan gedaan. Sticker met de letters naar boven op een gladde stevige ondergrond. Theedoek er over en met de strijkbout op stand WOL rustig glad strijken. Niet te heet maken natuurlijk, met beleid. Zo komen ze weer voor 90% in orde. Ook heb ik de uiteinden rond afgeknipt, aftekenen aan de achterzijde. Kan er geen hoekje los gaan zitten. Nummerplaat goed schoonmaken en ontvetten uittekenen en er opplakken. Voor wie het gaat doen, Succes. Groeten, Aart. Quote
Recommended Posts