Kees Van Oosterhout Geplaatst 3 Oktober, 2025 Geplaatst 3 Oktober, 2025 De hoedenplank van mijn kia picanto zit een beetje in de weg voor het sluiten van mijn kofferbak Hij zit gewoon goed op zijn plek, maar de rubberen dopjes komen daan tegen de kofferbak klep aan als ik die dicht doe. Het gaat om een picanto uit 2021. Quote
Murcielaygo Geplaatst 3 Oktober, 2025 Geplaatst 3 Oktober, 2025 Die rubber blokjes horen tegen de klep te komen, die zorgen ervoor dat de plank niet ligt te rammelen.Als 'ie bij jou niet goed naar beneden gaat zou ik toch eens even kijken of de hoedenplank wel soepel scharniert. Bij mijn Picanto TA hebben de zijpaneeltjes van de kofferbak nog wel eens de neiging naar binnen te komen omdat de houdertjes versleten zijn, misschien is dat bij jou ook het geval? Quote
Kees Van Oosterhout Geplaatst 3 Oktober, 2025 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2025 Bedankt voor het antwoord, ik zal het eens bekijken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.