Jump to content

ik ben nieuw

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ook ik ben een nieuw lid. Ben kristel 26 jaar. Heb in september 2008 een nieuwe picanto gekocht:-o. Dus rij nu ruim een jaar in de picanto. Hij bevalt me prima, heb er nu alweer 28000 km mee rond gereden. Ik heb een 1.0 Xtra uitvoering. In de orange soda kleur. Ik ben lid geworden om zo eens meer over de kia te weten te komen.

groetjes kristel

Hallo Kristel,

Welkom op het forum. Je hebt al veel km's gereden in je Picanto sinds vorig jaar! Veel lees- en postplezier. Misschien ook wat foto's van je Picanto uploaden, dat vinden ze hier wel leuk.

welkom-15.gif

Welkom op het kia forum en blij om te zien dat de kia goed bevalt :D

Zo'n leuke smiley met zo'n avatar, het blijft elke keer weer een beproeving.......!:shock:

ag gut, ik zal hem wel aanpassen voor je meneer smart :-(

Ik weet het is Off-Topic, maar ik wordt persoonlijk een beetje treurig van die afgebeelde jongen. Maar aanpassen hoeft niet hoor, je bent zoals je bent.......:wink:

Guest GreyGriffin

Hallo Kristel,

Welkom op de Kia-clubsite. Je hebt er al heel wat kilometers doorheen gedraaid met je Picanto, ik neem aan dat jullie elkaar intussen goed hebben leren kennen en dat de Kia je goed bevalt. Ik heb zelf sinds een maand of twee ook zo'n hummel en ik ben er erg tevreden mee. Lekker wendbaar, makkelijk te parkeren. Alleen over het verbruik verbaas ik me een beetje, maar daarover zijn (ook op dit forum) al kilometerslange teksten geproduceerd, dus dat zullen we hier maar niet opnieuw gaan doen...

Vriendelijke groet van

GreyGriffin