Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo mensen,

Ook ik ben een nieuw lid. Ben kristel 26 jaar. Heb in september 2008 een nieuwe picanto gekocht:-o. Dus rij nu ruim een jaar in de picanto. Hij bevalt me prima, heb er nu alweer 28000 km mee rond gereden. Ik heb een 1.0 Xtra uitvoering. In de orange soda kleur. Ik ben lid geworden om zo eens meer over de kia te weten te komen.

groetjes kristel

Geplaatst

Hallo Kristel,

Welkom op het forum. Je hebt al veel km's gereden in je Picanto sinds vorig jaar! Veel lees- en postplezier. Misschien ook wat foto's van je Picanto uploaden, dat vinden ze hier wel leuk.

welkom-15.gif

Geplaatst

Hallo Kristel,

Welkom op het altijd oergezellige Kia forum de vraagbaak van de Benelux...

En foto's van je autoo'tje zijn altijd welkom..

Geplaatst

Welkom hier !

idd veel km p/jr

Is dat goed te doen ?

Foto's, ja daar zijn we dol op.

Loop ook af en toe ook even door naar het Kia Club caf

Geplaatst

Welkom op het kia forum en blij om te zien dat de kia goed bevalt :D

Geplaatst
Welkom op het kia forum en blij om te zien dat de kia goed bevalt :D

Zo'n leuke smiley met zo'n avatar, het blijft elke keer weer een beproeving.......!:shock:

Geplaatst
Zo'n leuke smiley met zo'n avatar, het blijft elke keer weer een beproeving.......!:shock:

ag gut, ik zal hem wel aanpassen voor je meneer smart :-(

Geplaatst
ag gut, ik zal hem wel aanpassen voor je meneer smart :-(

Ik weet het is Off-Topic, maar ik wordt persoonlijk een beetje treurig van die afgebeelde jongen. Maar aanpassen hoeft niet hoor, je bent zoals je bent.......:wink:

Geplaatst
te laat, hij is al veranderd

Sneller dan het geluid, I presume....!

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Kristel,

Welkom op de Kia-clubsite. Je hebt er al heel wat kilometers doorheen gedraaid met je Picanto, ik neem aan dat jullie elkaar intussen goed hebben leren kennen en dat de Kia je goed bevalt. Ik heb zelf sinds een maand of twee ook zo'n hummel en ik ben er erg tevreden mee. Lekker wendbaar, makkelijk te parkeren. Alleen over het verbruik verbaas ik me een beetje, maar daarover zijn (ook op dit forum) al kilometerslange teksten geproduceerd, dus dat zullen we hier maar niet opnieuw gaan doen...

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Hoi Kristel,

ook van mij welkom op dit forum.

28000 km is het al gelukt maar ook verder veilige km

gewenst met je Picanto.

En natuurlijk willen smullen van je foto`s

Groeten,

Aart.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...