wim dullens Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Hallo beste kia liefhebbers,ik ben nieuw hier. Mijn vrouw en ik zijn beide Kia rijders namelijk een picanto en een sorento. Wij hopen op dit forum hier veel plezier te hebben Quote
bigwade Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Toemaar, 2 Kia's en geen hoogtevrees aan je profiel te zien..... Welkom Hier !!! Foto's zijn altijd welkom (van boven ??) grtz Frank Quote
Smart Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Hallo Wim, Welkom op het forum. Ik kwam je de laatste dagen al een paar keer tegen op het forum....hahahaha! Ik wens je veel lees- en postplezier. Wel foto's plaatsen van jullie auto's h Quote
Guest Jantje Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Welkom op het forum. En smart.. fotos met huid en haar? Quote
Smart Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Welkom op het forum.En smart.. fotos met huid en haar? Ja, wat is daar verkeerd aan? Met haar als voorbeeld......(zie hieronder). Quote
Guest Jantje Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Ja, eet alleen niet lekker weg zon foto op een computer scherm. Quote
Hasselt Posted December 27, 2009 Posted December 27, 2009 Wel, wel wel(kom), er rijden ondertussen wel veel Kia's in de beide Limburgen lijkt me Rgds Philip Quote
Alex VB Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Goedemorgen Wim, Welkom op het gezelligste forum van de Lage Landen.. Nog eventjes en Rowen Heze krijgt gelijk: " Het is een kwestie van geduld voordat heel Holland Limburgs lult" Quote
Venga1 Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 " Het is een kwestie van geduld voordat heel Holland Limburgs lult" Nou Nou, ik ben best wel vaak in beide Limburgen op vakantie geweest, maar om nou te beweren dat ik mijn klein beetje Amsterdams gevoel moet inleveren(ben er geboren) om het zacht Limburgs te gaan oppakken. Echt niet Quote
Guest GreyGriffin Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Hallo Wim, Ook ik heet je welkom op de Kia-clubsite. Ik vind het wel vermakelijk dat je wel melding maakt van een Sorento en van een Picanto, maar er niet bij onthult wie er van jullie in de grote en wie er in de kleine Kia rijdt. Een hele hoop mensen zullen dat nu zelf rolbevestigend gaan invullen, maar daar doe ik lekker niet aan mee. Want ik zou me kunnen vergissen! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
wim dullens Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 Beste Kiarijders, Hierbij de lang verwachte foto's van de Kia's uit Beek. Quote
brouwer2001 Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 ook nog namens mij welkom en je heb 2 leuke rides. veel lees en post plezier hier Quote
Smart Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Beste Kiarijders,Hierbij de lang verwachte foto's van de Kia's uit Beek. Hallo Wim, Mooie auto's hoor! Vooral de Sorento is een stoere bak. Quote
scorpioshuma Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Dat Koreaanse logo vind ik persoonlijk vele malen mooier als dat simpele dat hier gevoerd wordt. Geniet er altijd van als mensen dat hebben veranderd. Quote
Alex VB Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Ik heb hem al een paar keer zien rijden volgens mij in de omgeving van Beek. Sittard Geleen.. Het Koreaans logo is inderdaad "stoerder" dan ons Europees logo wat ook niet verkeerd staat op de auto's.. Quote
the soul man Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 met onze nieuwe aankoop ( kia soul ) die we eind van de week krijgen hopen wij , dat we net zoveel plezier zullen beleven als ons oude beestje ( kia rio ) .... gelijk aangemeld op deze club , in de hoop dat we hier wat leuke reacties te horen zullen krijgen....( in de ruimste zin van het woord ) vraagje voor jullie .... bestaat er ook zoiets als een kia meeting ??? Quote
Alex VB Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 met onze nieuwe aankoop ( kia soul ) die we eind van de week krijgen hopen wij , dat we net zoveel plezier zullen beleven als ons oude beestje ( kia rio ) .... gelijk aangemeld op deze club , in de hoop dat we hier wat leuke reacties te horen zullen krijgen....( in de ruimste zin van het woord )vraagje voor jullie .... bestaat er ook zoiets als een kia meeting ??? Kia meeting wordt aan gewerkt.. Waarom open je niet een eigen topic zodat WIJ jou ook fatsoendelijk kunnen begroeten..? Quote
the soul man Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Kia meeting wordt aan gewerkt..Waarom open je niet een eigen topic zodat WIJ jou ook fatsoendelijk kunnen begroeten..? ga ff uitvogelen hoe dat in zijn werk gaat ach ... alle begin is moeilijk ... Quote
Alex VB Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 ja , voormekaar hoor !! Super gedaan.. Zo krijgt iedereen zijn lof en zijn welkom zoals het hoort... Quote
Recommended Posts