BarneyRubble Geplaatst 12 December, 2025 Geplaatst 12 December, 2025 Zag gisteren dat ik weer een nieuwe update via OTA kan downloaden en installeren. Benieuwd wat deze nu weer teweeg gaat brengen, wil hem vanmiddag gaan uitvoeren, ben benieuwd. Quote
RobS Geplaatst 12 December, 2025 Geplaatst 12 December, 2025 Ik kreeg vorige week ook een of andere update via OTA, maar als ik kijk wat er veranderd is zie ik niks. Versies nog hetzelfde als op de website staan. Datum bijwerken is nog steeds september 2025.. misschien komen er ook andere updates via OTA behalve navigatie? Quote
Marc B. Geplaatst 12 December, 2025 Geplaatst 12 December, 2025 Idem hier. Verschijnt om de haverklap, op Ja drukken en "hij" begint te downloaden (zogezegd) en na een tijdje opent zich het menu. Inderdaad, laatste update staat nog op september. Op NEE drukken...vraag verschijnt telkens weer ??? Dacht dat Aziaten meester waren in IT Quote
BarneyRubble Geplaatst 12 December, 2025 Topic Starter Geplaatst 12 December, 2025 Nou, heb er vanmiddag geen tijd voorgehad maar zo te lezen heeft het weinig nut, de enigste reden om hem uit te voeren is dus om de vraag te laten verdwijnen. Zal hem morgen dan toch maar doen. Bedankt voor jullie reacties. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.