Jump to content
Onderdelenshop24.com

dashboard verlichting doet het niet

Go to solution Solved by Murcielaygo,

Recommended Posts

Posted

Ik heb een vraagje ik wilde een lampje in de schakelaar vervangen van de achterruit verarming.

op moment dat ik het lampje er in stopte en een kwart slag draaide om hem vast te zetten kreeg ik een klein vonkje

vanaf dat moment brand de  dashboard verlichting niet meer helemaal niks. alleen de radio doet het nog in het dashboard

ik dacht zekering vervangen dus links onder het stuur zit een zekeringkast waarop staan Cluster wat volgens mij binnenverlichting betekent?

maar dat werkt niet.

ik heb ook onder de motorkap gekeken iemand een idee welke zekering het zou moeten zijn? 

Alvast bedankt voor het mee denken

• Solution
Posted

Kijk eens naar de zekering(en) voor je stadslicht/achterlicht. Doen je achterlichten en stadslicht het nog rondom?

Cluster is idd het instrumentenpaneel, maar dan specifiek de meters. De verlichting is meestal afgetakt van stadslicht, bij gescheiden zijden meestal links.

Als ik het goed heb opgezocht heb je onder de motorkap een zekeringkast, met in het midden een rijtje zekeringen. De derde of vierde van boven zou "TAIL LH" moeten zijn, die eronder "TAIL RH", ik vermoed dat 1 van die stuk is.

Posted
1 uur geleden, zei Murcielaygo:

Kijk eens naar de zekering(en) voor je stadslicht/achterlicht. Doen je achterlichten en stadslicht het nog rondom?

Cluster is idd het instrumentenpaneel, maar dan specifiek de meters. De verlichting is meestal afgetakt van stadslicht, bij gescheiden zijden meestal links.

Als ik het goed heb opgezocht heb je onder de motorkap een zekeringkast, met in het midden een rijtje zekeringen. De derde of vierde van boven zou "TAIL LH" moeten zijn, die eronder "TAIL RH", ik vermoed dat 1 van die stuk is.

Erg bedankt hiervoor dit was idd de oplossing 

• Like 1