Guest Pombal12 Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 (edited) Beste VENGA-boyz and girlz... Vinden jullie het Edited December 30, 2009 by Pombal12 Quote
Smart Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Beste VENGA-boyz and girlz...Vinden jullie het Quote
Remko .me Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 en bij de venga vind ik heel erg het gevoel van: klein van buiten, super ruim van binnen van toepassing... hij valt niet te vergelijken vind ik zelf Quote
Guest Jantje Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 ik vond hem er van buiten al best ruim uitzien! Quote
Smart Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 ik vond hem er van buiten al best ruim uitzien! Volgens mij bedoel je groot van buiten, ruim van binnen. Ruim wordt wat moeilijker aan de buitenkant. Quote
bigwade Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 en bij de venga vind ik heel erg het gevoel van: klein van buiten, super ruim van binnen van toepassing... hij valt niet te vergelijken vind ik zelf volgens je staatje een beetje Meriva maar dan net iets breder........ HAHAHAHAHAHA oh,oh hier maak ik vrienden mee....... Quote
Venga1 Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 oh,oh hier maak ik vrienden mee....... Zeker eentje, maar die is nu zwaar aan het nadenken. Kan jij hem helpen? Quote
Smart Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 volgens je staatje een beetje Meriva maar dan net iets breder........ HAHAHAHAHAHA oh,oh hier maak ik vrienden mee....... :2guns:Had je die dan...... Quote
Guest Jantje Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Volgens mij bedoel je groot van buiten, ruim van binnen. Ruim wordt wat moeilijker aan de buitenkant. zou kunnen.. maar als ik de buitenkant zie, verwacht ik een ruime binnenkant.. en heb alleen maar de buitenkant gezien dus jaa Quote
bigwade Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Zeker eentje, maar die is nu zwaar aan het nadenken.Kan jij hem helpen? Nee want die is nl hartstikke fake en een troll ! Quote
Smart Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 zou kunnen.. maar als ik de buitenkant zie, verwacht ik een ruime binnenkant.. en heb alleen maar de buitenkant gezien dus jaa Vind je het goed als ik daar even over nadenk? Ok Quote
Guest Jantje Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Vind je het goed als ik daar even over nadenk? Ok Quote
Smart Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Klopt, maar naar aanleiding van de foto's etc die ik gezien had, had ik een veel kleinere buitenkant verwacht.Dus qua dat betreft viel het me al reuze mee.. He bah.. ben ik positief over de venga, is het nog niet goed voor de alwetende meneer smart Ik mag jou wel, maar meneer slaapt al hoor.... Quote
Guest Pombal12 Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Beste mensen, Ik zit ergens mee, en dat moet me van het hart (dat tikt nog steeds rustig Venga1 Neem het mij niet euvel... Wat mij een beetje begint tegen te staan aan is het volgende; zodra er een (enigszins) serieuze topic is gestart op dit forum, dan vervalt deze al (te) snel in oeverloos ge-chat tussen een aantal onder u. Kan dat vriendelijke heen-en-weer ge-chat niet ergens anders? Het gevolg is immers dat de kwaliteit van dit medium erop achteruit gaat. Ik hoop dat de moderator hier ook een mening over heeft?... Mijn nederige verzoek aan ons allen is om toch vooral iets langer bij het onderwerp te blijven. Ik zal niet zeuren als daar een grap of sneer tussen zit, echt niet. Nogmaals, neem het mij niet kwalijk, ik ben hier een nieuweling. Het begint mij een tikkeltje te irriteren, of ben ik daar soms de enige in?.. Met vr. gr., Pombal12 Quote
bigwade Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 Beste Pombal12, Na plaatsing van een serieuze posting volgen doorgaans serieuze en goed bedoelde adviezen en tips. Als dat afgehandeld is volgen misschien andere en misschien minder relevante postings. Ook hier is dat misschien aan de orde. Je stelt een vraag en krijgt antwoord. Hoe lang moet er doorgegaan worden over de vergelijking Venga vs anderen ? Als die er al is en zo ja wat doet het er toe..? Sinds Quote
scorpioshuma Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 Frank, wat betreft info over de Venga is er idd een hoop te vinden, maar deze info is nieuw voor mij (heb de auto nog niet live gezien). Ik weet nog steeds niet waar ik de auto nou mee moet vergelijken omdat een foto niet altijd alles zegt. Ja het is levendig geworden op het forum, maar rond de 200 berichten per dag zorgen er niet voor dat ik nog op de hoogte blijf van alle postings hier op het forum. Als ik dan het cafe over kan slaan en alleen alle serieuze berichten kan lezen dan is het beter te behappen en dan moet ik Pombal12 gelijk geven dat we moeten proberen on topic te blijven en niet elke keer weer over de opel meriva of bepaalde gebruikers te beginnen, die zijn al genoeg besproken. Ook al rij ik geen KIA meer, ik blijf het leerzaam vinden alles op dit forum te lezen, hierdoor te leren en soms ook ervaringen/meningen/tips te kunnen delen. Dit wordt langzamerhand echter moeilijker en moeilijker door de tijd die hiervoor nodig is. Mvg, Dave Quote
Recommended Posts