Tilla Geplaatst 4 Januari Geplaatst 4 Januari We willen een sportage van 2026 aanschaffen heeft deze dezelfde afmetingen als het model 2024 weet iemand de diepte dit ivm plaatsen van een hondenkooi en heeft iemand een hondenkooi al geplaatst alvast bedankt gr tilla Quote
Marc B. Geplaatst 2 Februari Geplaatst 2 Februari (aangepast) Misschien best eens stoppen bij een dealer en zelf meten. Zal meer afhangen van de hond dan van het autotype...kooi voor chihuahua of Deense dog ? Ik HAD een Skoda Octavia break...koffer was veel groter dan mijn Sportage 2025 nu. Sportage koffer is eerder klein imo. 2 Februari aangepast door Marc B. uitbreiding Quote
Murcielaygo Geplaatst 2 Februari Geplaatst 2 Februari Op basis van mijn totaal niet wetenschappelijke vergelijking op https://www.automobiledimension.com/car-comparison.phpZeg ik dat de nieuwe Sportage een grotere kofferbak heeft (en een Octavia Combi idd een NOG grotere), helaas alleen geen binnenmaten bij de hand... Quote
Marc B. Geplaatst 2 Februari Geplaatst 2 Februari Mooie vergelijking ! De inhoud van de nieuwe Kia is niet veel kleiner dan de Skoda, maar...wat bij mij vooral van belang was is de koffer oppervlakte...breedte/diepte. De KIA lijkt (!) bijna even groot maar de oppervlakte is een pak kleiner...de waarde die er wordt opgegeven/verkregen wordt vooral bereikt door de hoogte. Skoda is lager dus veel meer oppervlakte om die 610 dm3 te bereiken. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.