Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi mede Kia-rijders ik heb een topic gestart over de tussenbak van een Kia Sorento1 3.3 V6 maar heb 0,0 reactie gehad das erg fijn en zal ook niet nalaten om dit waardeloze forum aan elke Kia rijder aan te bevelen.

Geplaatst (aangepast)

Beste Marcel T, ik kan je reactie zeker begrijpen, niet echt ongewoon op openbare forums.

Langs de andere kant gelieve ook te begrijpen dat, (en enkel volgens mijn mening !), een vrij technische vraag over de tussenbak van een zescilinder Kia Sorento van 2007 slechts door (zeer) weinig tot geen forum leden zal KUNNEN beantwoord worden...

Probeer eens op het Poolse Kia club forum...groter én mogelijk zwaardere en oudere modellen ?

https://forum.kia-motors.pl/nl/

Veel succes !

Mvg

Marc

aangepast door Marc B.
  • Like 1
Geplaatst

Daarnaast....je geeft soms voor een nieuwe persoon (die 1 reactie/topic plaatst) een schat aan informatie en je krijgt soms nog een amper dank je wel terug, laat staan hoe het is afgelopen.

of je krijgt te horen ik snap het niet, dat kan ik niet etc. 

Het is gratis en vrijblijvend...dus ...ja...dan heb je in die zin, misschien een hoog verwachtingspatroon van dit forum.

Het aspect van MArc b is ook iets wat meegenomen moet worden.

• Like 1
Geplaatst

Dus je stelt een vraag over een auto waarvan er in het geheel al niet veel rondrijden.
En dan specifiek over een 18 jaar oud voertuig.
Met een "bekend" probleem en daar stel je ook nog eens specifieke vragen over omdat je de info niet zelf kunt vinden.

Als je dan zo reageert omdat je geen reactie krijgt zou ik niet eens meer reageren, al had ik die info.

Ja, dit forum is duidelijk over zijn hoogtepunt heen, ik kom hier tegenwoordig wekelijks ipv dagelijks zoals 10 jaar geleden. Dat is het leven; mijn vrouw en kinderen zijn op 1 of andere manier belangrijker...

En het is hier een MERK-forum, geen type-forum. Dus hier komen mensen met alle types die Kia gemaakt heeft en dus meer eigenaren van voertuigen die meer gemaakt en/of verkocht zijn...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...