M. v. d. S Posted February 18 Posted February 18 Hallo Allemaal, Vraagje. Ik ben van plan om een ledlamp in de koplamp van mijn Kia Stonic van eind 2021 te plaatsen. De koplamp heeft een projectie lens in de unit. AI heeft mij zeer veel informatie gegeven en adviseert mij de Philips Ultinon Access led lampen te plaatsen. Deze is een van de weinige die street legaal is. Wie heeft deze in zijn Kia Stonic of een andere type Kia en wat zijn de ervaringen. Is deze geplaatst met of zonder canbus adapter? En indien met canbus adapter: past het allemaal achter de kap vsn de lichtunits Kia,? Quote
Murcielaygo Posted February 19 Posted February 19 IS die lamp in jouw specifieke type wel streetlegal?Ik heb toevallig pas de lampen in mijn Picanto TA met projectors van LED voorzien en daarvoor ook flink wat research gedaan.Daarbij kwam ik eerst uit op een Osram Nightbreaker omdat die streetlegal zouden zijn, maar na het zien van de prijs ben ik verder gaan kijken. Deze zijn dus enkel streetlegal in een bepaald type Sportage en niet in mijn Picanto.Daarom ben ik uiteindelijk dan maar gegaan voor een setje van nog geen twee tientjes bij Temu.Deze zitten er nu zo'n twee weken in en bevallen goed; veel licht, nette kleur die goed bij mijn DRL past en nog geen enkele blijk van verblinding van tegenliggers gehad...Ik overweeg nu vergelijkbare voor de mistlampen... Quote
xtra40 Posted February 20 Posted February 20 Op 18-2-2026 om 15:11, zei M. v. d. S: Hallo Allemaal, Vraagje. Ik ben van plan om een ledlamp in de koplamp van mijn Kia Stonic van eind 2021 te plaatsen. De koplamp heeft een projectie lens in de unit. AI heeft mij zeer veel informatie gegeven en adviseert mij de Philips Ultinon Access led lampen te plaatsen. Deze is een van de weinige die street legaal is. Wie heeft deze in zijn Kia Stonic of een andere type Kia en wat zijn de ervaringen. Is deze geplaatst met of zonder canbus adapter? En indien met canbus adapter: past het allemaal achter de kap vsn de lichtunits Kia,? zo lang je geen lamp uitval detectie hebt is canbus lampen niet nodig wel aan te raden dat wel (minder storingen van de lamp af ) als je een projectie lam hebt (lamp met een lens) kun je prima led plaatsen zo lang je licht beeld goed is en je niemand verblind zal je niemend horen en met de apk ook geen problemen hebben Quote
Recommended Posts