Ferry Offerman Geplaatst 5 uur geleden Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen, ik wil even laten weten dat ik de oplossing ken voor het niet functioneren van Apple CarPlay na aanschaf nieuwe telefoon. De nieuwe Apple telefoons worden geleverd met een USB-C kabel. Apple levert daarbij een goedkope kabel. Eentje die dataoverdracht niet ondersteunt, alleen de Bluetooth functioneert. Na aanschaf van een juiste kabel, B.v. JBL, doet CarPlay het weer zoals voorheen. Quote
Rick O Geplaatst 3 uur geleden Geplaatst 3 uur geleden Dit heeft volgens mij niets te maken met de kabel van Apple, maar met het Feit dat Apple Carplay bij Kia alleen werkt op de USB-A aansluiting. Quote
Murcielaygo Geplaatst 2 uur geleden Geplaatst 2 uur geleden Ik sluit me aan bij Rick O; in jouw auto is de USB-C waarschijnlijk aansluiting enkel om te laden en niet voor data. De USB-A is voor connectie met je headunit voor bijv. je telefoon of een USB-stick...De kabels van Apple zijn alles behalve goedkoop en ondersteunen wel degelijk data-overdracht, mits de poort dat ook ondersteunt... 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.