Murcielaygo Geplaatst gisteren om 17:53 Geplaatst gisteren om 17:53 Ze liggen inmiddels 5 jaar in mijn schuur en ik heb ruimte nodig, dus een nieuwe poging. Hierbij biedt ik een set 15" wielen en een set 14" wieldoppen aan voor een Kia Picanto (TA). Het gaat om de 15" velgen die bij MY2011 geleverd werden bij het Style of Exterior Pack, mijn auto heeft beide, dus ik weet even niet welk Pack het precies was. De wieldoppen zijn "de" wieldoppen voor een Picanto, het model dat je met de wielmoeren vastzet ipv dat ze vastgeklemd zitten op de velg. De wielen zijn gebruikt en hebben wat schade, maar die is m.i. door een liefhebber nog wel op te lossen. De banden zijn op, daar haal je geen APK meer mee. De set is compleet met naafkapjes en 16 passende wielmoeren. Hierbij een kleine selectie foto's, stuur me een berichtje bij interesse of als je meer foto's wilt zien. Doe een leuk bod en kom ze ophalen in Brabant. Dat kan in de avonden en het weekend in Alphen, vlakbij Tilburg, of doordeweeks overdag in Zevenbergen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.