Venga1 Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Welke auto is nu eigenlijk groter. De Soul of de Venga. Ik dacht altijd dat de Soul kleiner is dan de Venga. Venga heeft een grote binnenruimte en de kofferbak is van de Venga 100liter groter. Maar waarom is dan de vanaf prijs van de Soul dan hoger als van de Venga? Heeft dit alleen met de 1.4 motor (Venga) en de 1.6 motor (Soul)te maken? Achtergrond: Kia Venga | Het Autonieuws hier staat het volgend: Morgen maken we de eerste kilometers met de Venga: een alleraardigst ogende compacte MPV van Kia die onder de Soul gepositioneerd wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Naar mijn gevoel is dat de Kia Soul ga er maar eens in zitten Venga1. Dan hoef je deze vraag niet meer te stellen. Persoonlijk zou ik dan eens de stoelen uit proberen deze zitten volgens mij bij de Kia beter. Maak maar eens een proefrit in de Kia weet zeker dat die niet tegen valt. Dat de mensen achterin bij de Kia meer zitplaats hebben hoeven we niet over te twisten. Vandaar dat je meer kofferbak ruimte hebt in de Venga. Dan zwijg ik maar over het uitzicht voor dat is echt beter. Ook de versnellingspok is beter geori Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Persoonlijk zou ik dan eens de stoelen uit proberen deze zitten volgens mij bij de Kia beter. Maak maar eens een proefrit in de Kia weet zeker dat die niet tegen valt. Dat de mensen achterin bij de Kia meer zitplaats hebben hoeven we niet over te twisten. Vandaar dat je meer kofferbak ruimte hebt in de Venga. Dan zwijg ik maar over het uitzicht voor dat is echt beter. Ook de versnellingspok is beter geori Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Huh ??Beetje warrig relena, volgens mij zijn beiden Kia's ......... Weet ik Bigwade maar hij stelde zelf de vraag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Lees jij ook wat je schrijft ?? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Lees jij ook wat je schrijft ?? ) Ja en ik lees ook wat de anderen schrijven. Welke auto is nu eigenlijk groter. De Soul of de Venga. Ik dacht altijd dat de Soul kleiner is dan de Venga. Venga heeft een grote binnenruimte en de kofferbak is van de Venga 100liter groter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Het zal wel aan de tijd van het schrijven hebben gelegen dat Relena ipv SOUL alleen maar KIA heeft geschreven?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Nu zie ik het pas jullie hebben gelijk soms kun je iets drie maal of nog meer overlezen en niet zien. Stom inderdaad bedoel ik hier de SOUL. Sorry voor het ongemak. Het was inderdaad laat. Maar heeft ermee te maken dat ik op meerdere forums actief ben. De andere forums gaan alleen over de Soul daar kan ik dit soort fouten niet maken. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 ........De andere forums gaan alleen over de Soul daar kan ik dit soort fouten niet maken. Groetjes, Relena Oh, hier wel dan......?Hahahahahaha! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted January 2, 2010 Author Share Posted January 2, 2010 Relena. Grappig , smaken verschillen inderdaad heel erg. Mijn kinderen riepen als eerste, pap wat een vette koplampen. Sorry , vet betekent hier tegenwoordig zoiets als gaaf. De soul vind ik zelf veel te hoekig, en leek mij juist qua binnenruimte kleiner. Heeft kia van die mooie plaatjes waar alle maten bij geschreven staan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts