nelom23 Geplaatst 4 Januari, 2010 Geplaatst 4 Januari, 2010 (aangepast) Hallo kia leden. Wie kan mij helpen met een kopie handleiding van een Kia carnival 2.9.tdi 16v diesel van bouwjaar 2000. Ik heb sinds kort een kia carnival gekocht, maar de dealer heeft de handleiding niet meer of het is kwijt geraakt. Alvast bedankt. mvg. Roy 4 Januari, 2010 aangepast door nelom23 Quote
Leon Geplaatst 4 Januari, 2010 Geplaatst 4 Januari, 2010 Hallo Roy Welkom op het forum. Aan een handleiding kan ik je niet direct helpen, maar er zijn hier vast wel mensen die dit wel kunnen. Overigens, de 2.9 TD is geen V6 maar een 4-cilinder Quote
nelom23 Geplaatst 4 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Januari, 2010 Hallo Leon, Bedankt voor je snelle reaktie, je hebt gelijk het is een 4 cilinder. Foutje gemaakt. gr. Roy Quote
zoeker Geplaatst 25 November, 2011 Geplaatst 25 November, 2011 Hallo Roy, Ik ben sinds kort ook in bezit van zo'n auto en zou ook graag in bezit van die documentatie komen. Ik heb nl. nogal wat problemen met de elektrische installatie, m.n. ventilatie, en zou heel graag verder komen met die problemen. Het schakelschema zou mij een grote dienst kunnen bewijzen. Kun jij of iemand anders mij helpen? Die van mij is van 2001, zelfde type en model. Groetjes, Henk. Quote
bigwade Geplaatst 26 November, 2011 Geplaatst 26 November, 2011 Hallo Roy, Ik ben sinds kort ook in bezit van zo'n auto en zou ook graag in bezit van die documentatie komen. Ik heb nl. nogal wat problemen met de elektrische installatie, m.n. ventilatie, en zou heel graag verder komen met die problemen. Het schakelschema zou mij een grote dienst kunnen bewijzen. Kun jij of iemand anders mij helpen? Die van mij is van 2001, zelfde type en model. Groetjes, Henk. Hallo Henk, welkom hier, stel je even voor in de "voorstelwelkomsdraadjesafdeling".. Jij bent eigenlijk op zoek naar een werkplaats handboek ipv gebruikershandleiding ? Die werkplaats dingen zijn erg schaars maar wellicht dat Crum of een andere monteur je kan helpen. Suc6! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.