Jump to content

Een nieuw lid!

Recommended Posts

Guest Venga 2010
Posted

Hallo,

Theo en Regina (Flevoland) willen zich even bij jullie voorstellen. We zijn ook lid geworden van de Kiaclub Nederland en geven hier te kennen dat wij een Kia Venga, 1.6 CVVT, X-ecutive, kleur steel gray, met trekhaak en zonder type aanduiding hebben aangeschaft. Levertijd 9 weken en kregen de korting van € 900 kado. We hebben veel veel plezier een proefrit gemaakt en zijn dan ook zeer tevreden over de Venga. Na 16 jaar, Opel te hebben gereden ruilen we de Opel Meriva in. Als de Venga afgeleverd wordt schaffen we weer gelijk winterbanden op velg aan. Als het zover is publiceren we ook enkele foto's.

We hopen op veel tips en leesplezier. Ook als het maar even kan, zullen we vragen beantwoorden en onze steun bijdragen.

Groet. :wink:

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Theo en Regina,

Welkom op de Kia-clubsite en gefeliciteerd met de aanschaf van jullie Venga 1.6. Nu kan het aftellen van die negen weken gaan beginnen... Ik ben benieuwd naar de foto's!

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Guest Venga 2010
Posted

Dank voor je bericht,

Mbt de 1.6 laat ik het weten in de andere topic, eerst maar binnen krijgen en rijden. Ik heb de aanduiding Venga laten staan maar de Ecodynamics wat rechts achterop de achterklep staat gratis laten verwijderen.

Gr.

Posted

Van mij ook welkom op dit forum.

Veel lees en rijplezier straks in jullie nieuwe Venga.

Ben echt benieuwd naar de foto`s straks.

Groeten,

Aart.

Posted (edited)

Welkon Venga 2010 (toepasselijke naam!!) ik zag je gisteren ook al kijken

Van hartelijk welkom, en foto's zijn van harte welkom

Edited by Venga1
misschien een vraag die reacties op gaat roepen
Posted

Venga2010,

Van harte welkom.. Het lijkt erop dat de (Toekomstige) Venga bezitters straks in de meerderheid zijn... Mmmm.. Dat moeten wij cee'd bezitters niet laten gebeuren :lol:.. Just kidding!!

Voor gewone priet praat verwijs ik je graag naar ons caf

Guest Pombal12
Posted (edited)

Van harte gelukgewenst en alvast veel voor-pret na de aanschaf van de VENGA!

Naast mijn Champagne Silver vind ik de Steel Gray ook

Edited by Pombal12
Zie Fotoalbum
Posted

Welkom op het forum en als mede-flevolander natuurlijk de vraag waar in flevoland we deze mooie bak tegen zullen gaan komen.

Gelet op de vorige auto misschien gekocht in Almere ?

Eventuele ervaringen met dealers kun je ook kwijt in een apart onderwerp, ben daar best wel benieuwd naar ;)

mvg,

Dave

Posted

Welkom op het forum :D

Veel lees- en postplezier gewenst !!

Foto's zijn natuurlijk van harte welkom....Veel veilige km's met de aanstaande Venga :)

Gr Daiz