Ben Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 (edited) Hallo allemaal, Als koper van een nieuwe Venga ben ik terecht gekomen bij jullie club. Ik rij nu gedurende 2,5 jaar een Kia Magentis (naar volle tevredenheid) en ik heb vlak voor de jaarwisseling een nieuwe Kia besteld. Ik hoop via de club veel weetjes en tips te mogen ontvangen en wellicht ook te kunnen geven Groeten Edited January 5, 2010 by Ben Quote
Hasselt Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Welkom op het forum en nog veel leesplezier! Grtn Philip Quote
philippe Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 welkom en proficiat met je aankoop de venga is een zeer mooie wagen Quote
Alex VB Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 (edited) Hallo Ben, Hartelijk welkom op het forum.. Je zult hier van alle gemakken voorzien worden.. We hebben zelfs een eigen caf Edited January 6, 2010 by Alex VB Schrijffaudje ;) Quote
Smart Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Hallo Ben, Welkom op het forum. Een mooie auto besteld en lid van het leukste forum. Veel lees- en postplezier. Quote
Venga1 Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Welkom Ben Wat komen de laatste paar dagen een hoop nieuwe leden bij. Hoop dat er een hoop informatie vandaan gaat komen Welkom allemaal! Quote
Relena Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Welkom op dit forum Ben vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote
Guest GreyGriffin Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Hallo Ben, Ook ik heet je welkom op de Kia-clubsite en ben benieuwd welke Venga-uitvoering en welke kleur je precies hebt besteld. Over dit model zijn op het forum al kilometerslange draden gesponnen, dus aan informatie geen gebrek! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Aart.S Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Hallo Ben, Ook van mij welkom op dit forum. Gefeliciteerd met je aankoop. Is er al bekend wanneer je je nieuwe Venga krijgt? Groeten, Aart. Quote
Ben Posted January 6, 2010 Author Posted January 6, 2010 Wat een leuke reacties al, thankkz. Ik heb een Venga 1.6 x-ecutive besteld, kleur champagne silver, met panorama dak, navigation pack enz. De auto wordt in de eerste week van maart verwacht. Laten we hopen dat de auto dan ook komt, want wachten is voor mij niets. Gr Ben Quote
Guest Jantje Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Wat een leuke reacties al, thankkz.Ik heb een Venga 1.6 x-ecutive besteld, kleur champagne silver, met panorama dak, navigation pack enz. De auto wordt in de eerste week van maart verwacht. Laten we hopen dat de auto dan ook komt, want wachten is voor mij niets. Gr Ben Haha die komt niet want de boot is gekaapt door somalische piraten! Grapje, welkom op het forum! Quote
Smart Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Wat een leuke reacties al, thankkz.Ik heb een Venga 1.6 x-ecutive besteld, kleur champagne silver, met panorama dak, navigation pack enz. De auto wordt in de eerste week van maart verwacht. Laten we hopen dat de auto dan ook komt, want wachten is voor mij niets. Gr Ben Hallo Ben, Heb jij toevallig in een Venga met 1.6 kunnen proefrijden? Mij is het waar ik woon (nog) niet gelukt om in een 1.6 te rijden. Zo ja, wat zijn jouw ervaringen? Wil je deze reactie dan plaatsen in de topic '1e kilometers met de Venga'? Quote
bigwade Posted January 6, 2010 Posted January 6, 2010 Wil je deze reactie dan plaatsen in de topic '1e kilometers met de Venga'? Ah, die's weer open goed nieuws ! Quote
Recommended Posts