Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo allemaal,

Als koper van een nieuwe Venga ben ik terecht gekomen bij jullie club.

Ik rij nu gedurende 2,5 jaar een Kia Magentis (naar volle tevredenheid) en ik heb vlak voor de jaarwisseling een nieuwe Kia besteld.

Ik hoop via de club veel weetjes en tips te mogen ontvangen en wellicht ook te kunnen geven

Groeten

aangepast door Ben
Geplaatst (aangepast)

Hallo Ben,

Hartelijk welkom op het forum.. Je zult hier van alle gemakken voorzien worden.. We hebben zelfs een eigen caf

aangepast door Alex VB
Schrijffaudje ;)
Geplaatst

Hallo Ben,

Welkom op het forum. Een mooie auto besteld en lid van het leukste forum. Veel lees- en postplezier.

Geplaatst

Welkom Ben

Wat komen de laatste paar dagen een hoop nieuwe leden bij.

Hoop dat er een hoop informatie vandaan gaat komen

Welkom allemaal!

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Ben,

Ook ik heet je welkom op de Kia-clubsite en ben benieuwd welke Venga-uitvoering en welke kleur je precies hebt besteld. Over dit model zijn op het forum al kilometerslange draden gesponnen, dus aan informatie geen gebrek!

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Hallo Ben,

Ook van mij welkom op dit forum.

Gefeliciteerd met je aankoop.

Is er al bekend wanneer je je nieuwe Venga krijgt?

Groeten,

Aart.

Geplaatst

Wat een leuke reacties al, thankkz.

Ik heb een Venga 1.6 x-ecutive besteld, kleur champagne silver, met panorama dak, navigation pack enz. De auto wordt in de eerste week van maart verwacht. Laten we hopen dat de auto dan ook komt, want wachten is voor mij niets.

Gr Ben

Geplaatst

Ik heb een Venga 1.6 x-ecutive besteld, kleur champagne silver, met panorama dak, navigation pack enz. De auto wordt in de eerste week van maart verwacht. Laten we hopen dat de auto dan ook komt, want wachten is voor mij niets.

Gr Ben

Haha die komt niet want de boot is gekaapt door somalische piraten!

Grapje, welkom op het forum!

Geplaatst

Gr Ben

Hallo Ben,

Heb jij toevallig in een Venga met 1.6 kunnen proefrijden?

Mij is het waar ik woon (nog) niet gelukt om in een 1.6 te rijden.

Zo ja, wat zijn jouw ervaringen? Wil je deze reactie dan plaatsen in de topic '1e kilometers met de Venga'?

Geplaatst
Wil je deze reactie dan plaatsen in de topic '1e kilometers met de Venga'?

Ah, die's weer open :-)

goed nieuws !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...