Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wat mij is overkomen willen jullie niet geloven!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Eerlijk gezegd vind ik het echt dubieus, het klinkt zo onwaarschijnlijk. Elke kia dealer heeft zijn zaakjes echt wel beter geregeld dan dit. En mocht de dealer zo'n grote fout begaan, dan kan jij een fixe korting verwachte, pak daarmee je voordeel voor de volle 100%!

Misschien valt daar ook over te praten ja en wie weet ga ik daar ook tegen in!

Maar dat zien we dan wel weer!

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Omdat mijn vorige auto al verkocht is en de sleutels gewoon in mijn handen kreeg en dan zeg ik geen nee!

En ik zou dat dus nooit doen.. wat nou als je dealer ineens koop contract beeindigd, zit je met de gebakken peren.. ZONDER AUTO want dan mag je de leenauto terug geven hoor.

Ik vind het steeds vager verhaal worden... of ligt dat nu aan mij... jongens?

Geplaatst
Leuk en aardig maar besef je dan wel dat je 900 euro meer betaald? + de mooie korting die je nu hebt, je dan niet meer krijgt.

Veel succes maar je gaat echt flink duurder betalen... reken maar op 2000 euro!

Die 900 euro krijgen ze echt niet en die korting staat op het koopcontract dus ze komen niet onderuit!

En dit mogen ze niet doen!!

Geplaatst
Leuk en aardig maar besef je dan wel dat je 900 euro meer betaald? + de mooie korting die je nu hebt, je dan niet meer krijgt.

Hoezo ? contract is contract toch ?

(als dat contract er

Geplaatst
Die 900 euro krijgen ze echt niet en die korting staat op het koopcontract dus ze komen niet onderuit!

En dit mogen ze niet doen!!

Lees is goed wat ik zeg: Ik bedoel als je naar een ANDERE dealer gaat! Je zegt toch dat je weg wilt zonder de auto te ontvangen als je hem niet voor de 16e krijg. Geloof me voor de 16e krijg jij je auto niet als dit waar is, want die dingen zijn niet voorradig!

Ps. ooit van multiquote gehoord? Dit is storend zoals je nu reageert... met 100 berichten van jou onder elkaar.

Zie hierboven, was op zijn reactie: "Dealer quit" bedoeld.

Geplaatst
En ik zou dat dus nooit doen.. wat nou als je dealer ineens koop contract beeindigd, zit je met de gebakken peren.. ZONDER AUTO want dan mag je de leenauto terug geven hoor.

Ik vind het steeds vager verhaal worden... of ligt dat nu aan mij... jongens?

Heb nu twee auto's staan voor de deur!

Auto van mijn moeder en de leenauto.

Als de koopcontract niet door gaat, krijgen ze de leenauto gewoon terug en dan blijf ik gewoon in de auto van mijn moeder rijden!

Zoveel rij ik op dit moment nu niet dus bespaar ik even geld op dit moment!

Geplaatst

Klopt helemaal.

Nogmaals, je het een Kia Venga gekocht.

De dealer hoort gewoon te leveren.

maar de 16de kan je denk ik vergeten

Geplaatst

Niet meer als je naar een andere dealer loopt.

Groeten,

Aart.

Geplaatst
Wil jij mij even kort vertellen wie jij nu wel gelooft?

Ook zoals jij zegt, naar een andere dealer gaan!

Ik heb tegen ze gezegd, 16e een nieuwe Kia Venga zoals ik wil enz!

Lukt dit niet, gaat de koop niet door!

En uiteraard loop ik dan naar de andere dealer!

Reen , lees mijn aller eerste zin

Geplaatst

Dan niet nee, dan is het gewoon de 900 euro meer maar als je niets in te ruilen heb, valt er altijd te praten!

Maar ik wacht gewoon even af!

Hoop begin volgende week nog wat te horen en anders merk ik het allemaal wel wat ik ga doen!

16e Kia Venga, zo niet, gaat het gewoon niet door en dat weet de dealer en dat begrijpen ze!

Het is een grove fout van de verkoper die ze op dit moment niet te pakken kunnen krijgen en schijnt een nieuwe verkoper te zijn dus!

Geplaatst

Amen.

Verder zullen we het nog wel horen zodra Reen of de nieuwe Venga krijgt.

Of niet meer wil. Om/voor welke rede dan ook.

Groetjes,

Relena

Geplaatst
Reen , lees mijn aller eerste zin

twijfel in de dealer????

Geplaatst

Dan niet nee, dan is het gewoon de 900 euro meer maar als je niets in te ruilen heb, valt er altijd te praten!

Reen?

Volgens mij kwam je bij deze dealer ook al zonder auto.

Die heb je toch prive verkocht?

Nu heb je toch ook gepraat?

Wat is het verschil?

Geplaatst
Een voor de boodschappen en een voor...

Help!

ja, kleine boodschappen auto en grote boodschappen auto

Geplaatst

Maar ik wacht gewoon even af!

Hoop begin volgende week nog wat te horen en anders merk ik het allemaal wel wat ik ga doen!

16e Kia Venga, zo niet, gaat het gewoon niet door en dat weet de dealer en dat begrijpen ze!

Het is een grove fout van de verkoper die ze op dit moment niet te pakken kunnen krijgen en schijnt een nieuwe verkoper te zijn dus!

HEH? je had toch je auto al ingeleverd? :?::-( ligt het nou aan mij? Ook vaag trouwens, heb je je auto al ingeleverd? Of had je geen auto?

Oww IGNORE< ik moet ook leren lezen... laat maar!

Ieder geval, hopelijk krijg je alles weer op de rails, hou je ons op de hoogte? ;)

Geplaatst

Heren,

Zullen we dit eindeloos heen en weer gel.. maar stoppen... Het draait nergens op uit en dadelijk wordt er alleen nog maar gescholden...

Ik hoop dat sommige mensen de welgemeende adviezen ter harte nemen en eerst gaan nadenken voordat ze iets neer schrijven...Het heeft absoluut geen zin om elkaar de zwarte piet toe te spelen..

Dus, blijf vriendelijk naar elkaar en als je iemand niet gelooft, REAGEER dan niet!!

Geplaatst

Nog een keer Amen.

Verder zullen we het nog wel horen zodra Reen of de nieuwe Venga krijgt.

Of niet meer wil. Om/voor welke rede dan ook.

Groetjes,

Relena

Geplaatst (aangepast)
twijfel in de dealer????

Nee Reen

OK, heb je gelijk in,doe ik.

aangepast door Venga1
Geplaatst
Heren,

Zullen we dit eindeloos heen en weer gel.. maar stoppen... Het draait nergens op uit en dadelijk wordt er alleen nog maar gescholden...

Ik hoop dat sommige mensen de welgemeende adviezen ter harte nemen en eerst gaan nadenken voordat ze iets neer schrijven...Het heeft absoluut geen zin om elkaar de zwarte piet toe te spelen..

Dus, blijf vriendelijk naar elkaar en als je iemand niet gelooft, REAGEER dan niet!!

Eens! Toch hoop ik van harte dat dit alles opgelost wordt voor Reen en dat hij toch zijn trots krijgt: De venga!

----

Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (11 leden en 0 gasten)

----

Hot topic :P

Hoi Relena, mooie auto btw :)

Geplaatst

Veel succes maar je gaat echt flink duurder betalen... reken maar op 2000 euro!

-----------------------------------------------------------------------------------

Reen?

Volgens mij kwam je bij deze dealer ook al zonder auto.

Die heb je toch prive verkocht?

Nu heb je toch ook gepraat?

Wat is het verschil?

Mijn vorige auto is al weg en Chrones zei dat ik die grote korting mis loop als ik naar een andere dealer ga maar als je niets in te ruilen heb, krijg je vaak korting.

Of hun nou zonder Demo Ceed zitten maak me niks uit, ik kreeg hem in mijn handen die sleutels en heb hem gewoon mee gekregen!

Dus is het hin taak voor het regelen van een nieuwe Kia Venga en afleveren op de 16e.

Geplaatst
Heren,

Totaal helemaal met hem mee eens!

\

Geplaatst

Reen

Ik wens je heel veel sterkte de komende dagen.

Het lijkt me maar het beste dat ik niet meer reageer.

Ik hoop oprecht voor je dat alles goed gaat komen.

En dat je net zoals heel veel mede forum leden deze prachtige Venga mag gaan rijden.

Laat weten wat je gaat doen.

Succes met de Dealer.

Alex en Relena, jullie hebben gelijk!!

Amen

Geplaatst
Reen

Ik wens je heel veel sterkte de komende dagen.

Het lijkt me maar het beste dat ik niet meer reageer.

Ik hoop oprecht voor je dat alles goed gaat komen.

En dat je net zoals heel veel mede forum leden deze prachtige Venga mag gaan rijden.

Laat weten wat je gaat doen.

Succes met de Dealer.

Alex en Relena, jullie hebben gelijk!!

Amen

Dus jij gelooft mij gewoon niet!

Ben net gebelt en weer al meer dus......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...