Pieter78 Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Zijn er mensen die de (Pro_)cee'd hebben met de standaard ingebouwde Parrot carkit? Ik zit er over te denken om er een aan te schaffen (bij een zaak in de buurt kan ik de 3100 laten inbouwen voor alles bij elkaar Quote
Aart.S Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Hallo Peter, Ik heb dan wel geen Pro ceed maar wel een parrot bij Kia in laten bouwen. Ik heb ook zitten dubben waar ik hem zou laten plaatsen. Zoals je ziet zit hij links op het dashbord. Vind ik de beste plaats, zo hou je bij bediening zicht op de weg. En Quote
Guest Jantje Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Bij mijn fiftheen hebben ze een speciale klem in het luchtroostertje naast de radio gedaan. Dus geen gaten in of plakband op het dashboard. Quote
Smart Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Misschien is de onderstaande website wat? http://www.loweb.nl/ Quote
Aart.S Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Bij mijn fiftheen hebben ze een speciale klem in het luchtroostertje naast de radio gedaan. Dus geen gaten in of plakband op het dashboard. De parrot van mij zit ook bevestigt met speciale klemmen Ook de microfoon zit met een speciale klem vast. Ik moet ook geen gaten in mijn dashboard. Groeten, Aart. Quote
Pieter78 Posted January 8, 2010 Author Posted January 8, 2010 Misschien is de onderstaande website wat?[/url]http://www.loweb.nl/ Niet echt, het gaat er mij vooral om te weten wat de handigste plek is om de Parrot display/bediening in te bouwen en hoe het is gedaan bij de autos waar Kia het standaard bijlevert. Quote
Pieter78 Posted January 8, 2010 Author Posted January 8, 2010 Bij mijn fiftheen hebben ze een speciale klem in het luchtroostertje naast de radio gedaan. Dus geen gaten in of plakband op het dashboard. Op deze manier? Dat lijkt me vrij ver weg van t stuur, moet je behoorlijk ver buigen om m te bedienen... Of zit ie aan de andere kant? Quote
Guest Jantje Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Nee pieter hij zit bij mij aan de andere kant van de radio. Ik maak straks wel even een foto Quote
Peterrrrr Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Ik heb de Parrot in de SW aan de voorkant van de versnellingspook zitten, erg fijne plek die goed bereikbaar is ! In de Pro Cee'd zit ie onder de asbak naast de 12v aansluiting. Mooi weggewerkt maar wel vervelend als je iemand moet bellen Quote
Guest Jantje Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Ik heb de Parrot in de SW aan de voorkant van de versnellingspook zitten, erg fijne plek die goed bereikbaar is ! In de Pro Cee'd zit ie onder de asbak naast de 12v aansluiting. Mooi weggewerkt maar wel vervelend als je iemand moet bellen bij mij zit hij links naast de radio ter hoogte van de ruitenwis schakelaar. Is voor mij een perfecte plek Quote
leeuw Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Hoi, Ik heb mogen kiezen bij de dealer en ik heb het display ook onder de asbak naast de 12v aansluiting, ik bel zelf zelden, maar wordt wel regelmatig gebeld. Als je de Parrot bedient hoor je in welk menu je zit, scrol je door het telefoonboek, dan hoor je eerst het alfabet. Bij de juiste letter hoef je alleen nog maar te kijken of je de goede naam hebt. Dus je kunt je aandacht bij het verkeer houden. Quote
Frans de Wandelaar Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 Ik heb de Parrot CK-3100 door mijn dealer laten inbouwen, was ook zoiets van Quote
Aart.S Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 Sorry, zag gisteravond dat ik geen 3100 heb maar 3110. Maar de plaats waar hij zit vindt ik wel de beste met bellen en gebeld worden. Groeten, Aart. Quote
Remko .me Posted January 9, 2010 Posted January 9, 2010 Ik verkoop mijn Mini parrot, dat je aan je zonneklep monteert... Marktplaats.nl > Parrot Minikit Slim Bluetooth Carkit - Auto diversen - Accessoires | Carkits Iets voor jou? Ik verkoop hem omdat in mijn Venga dit alles ingebouwd zit. Je moet hem eens in de maand opladen, kan via de autolader Quote
Thoronn Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 He Chrones wat dacht je van 40,-voor je parrot mini slim ? Groeten Ronald Quote
Pieter78 Posted January 18, 2010 Author Posted January 18, 2010 Bedankt voor jullie reacties, ik ga morgen naar de dealer voor het EPS-probleem en krijg dan ook t horen wat t inbouwen bij hun gaat kosten. Quote
Recommended Posts