Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Audio In (Pro) Ceed

Aanbevolen Berichten

• Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Voordat je een buggy mee moet nemen, is er ook nog een voorfase waarbij je je achterbank nodig hebt, maar die is ook al bezet.....:mrgreen: Dat wordt voorlopig nix.

En waarom zou de achterbank dan bezet zijn ?

Die versterkers hangt hij eventueel aan de achterkant van achterbank, dus in het kofferbakgedeelte.

Achterbank is gewoon vrij.

Bovendien kan een voorstoel ook achteroverklappen hoor voor de voorfase ;)

Geplaatst

Het is een begin......achterover in de voorstoel voor de voorfase.

1,2,3.....Lady's en Gentlemen start your engine!:mrgreen:

Geplaatst
Lijkt me helemaal niks, met dit weer.

Kacheltje aan, ISG uit haha

Geplaatst

ISG staat volgens mij voor: In Sommige Gevallen

Hij doet het alleen onder bepaalde omstandigheden......

Geplaatst

Terug OT dan maar weer:lol:

Die jongens hebben hun ziel en zaligheid gelegd in velgen en audio en hebben daar zelfs een auto in basisverf voor over :cool:

Chapeau !

Geplaatst (aangepast)
Terug OT dan maar weer:lol:

Die jongens hebben hun ziel en zaligheid gelegd in velgen en audio en hebben daar zelfs een auto in basisverf voor over :cool:

Chapeau !

Ik zal mijn basis verf auto is naast die van jou zetten, We zullen is zien welke het hardste blinkt :P. Naja pro ceed is nu eenmaal het mooist in Wit :)

Als je er een condensator tussen stopt krijg je pas te maken met het Ohm verhaal?

Tot nu toe heeft het altijd netjes gedraaid. De eerste 2 subs waren al 2e hands en hebben bij mij nog 2,5 jaar mee gedraaid.

Naja ik heb een condensator genomen voor mijn batterij te sparen, Als je wil showen, Of je wilt is iemand zwaar pesten en een rug massage geven op de achterbank heb je die wel nodig.

Lijkt me toch een hoop gedoe met buggy en kratjes:lol:

Enja ik kan op het moment niets vervoeren in mijn koffer, Ik kan het op de versterkers zetten maar dat doe ik ook niet graag, Maar wss ga ik binnekort gewoon die tegen de zetels vijzen en dan heb ik toch weeral wat plaats, Alleen het nadeel is als er iets in je koffer vanachter staat mag het wel niet tegen je woofers komen anders gaan ze kapot als je muziek speelt terwijl er iets tegen ligt dus het probleem zal wel een beetje blijven bestaan.

in muziek instalatie's ben ik altijd al sterk geweest

mijn vorige wagen was een ford focus en die heb ik volledig uitelkaar

gehaalt en volledige nieuwe bedrading geplaast

er was intotaal 3400W RMS VERSTERKT alles was van pioneer

de sound dat daar uitkwam zou ik graag weer in de pro ceed krijgen

maar het kost allemaal zoveel geld kben nog altijd aan het twijfelen

maar de radio begint al raar te doen dus ik denk dat ik me weer niet zal kunnen houden :-P

voor je sub goed afteregelen , je speakers op 80 a 90 % zetten

versterker .je gain op het laagste je laagpoortfilter (als het er op zit normaal wel ) op 80 hertz zetten en dan omhoog gaan met je gain tot de woofer vervorm en dan een klein beetje terug zetten

eerst wel goed je speaker laten klinken dan woofer aanpassen

gr

Philippe, Ik zou gewoon zo houden zoals het nu is :), Zoveel WATT is echt niet goed voor je auto, Ik heb een maat die heeft ook een witte pro ceed, En ongeveer zelfde wattage als mij, En die speelt bijna altijd op vol volume, Ja hij is goed zot maar bij zijn zonnebril houder vanboven zit nu al constand iets te trillen en we weten niet wat, Is echt wel irritant. Bij mij was er een stekkertje los getrilt van de menging van het warm en de koude lucht, Ik kreeg constand pure lucht van onder de moterkap, Dat was gewoon niet te houden, Daar kon je nog nieteens je hand voor houden zo warm, Ik moest gewoon met ramen open rijden voor niet kapot te gaan van de hitte. Het is onder garantie gerepareerd maar toch :P

Naja wat ik wil zeggen, Ga zo een mooie Pro ceed niet kapot maken door zoveel bass :P

aangepast door Tripzor
Geplaatst
daar heb ik al eens naar gekeken maar hij deed dit al van bij de dealer.

ik was er bij als ze hem van de camion hebben gereden en toen dacht ik hoor die slecht onvangst .

het zal zowiezo een pioneer worden , de pioneer die jij hebt is dat die

AVIC-F310BT met navigatie

zelf denk ik dat ik de pioneer FH-P80BT ga kopen

gps heb ik al apart

Nee ik heb de deze, Heeft mij 999 Euro gekost in autoshop de tijger net in Nederland. Deze is echt perfect voor mij, Kan je alles mee, Audio heb ik er perfect mee afgesteld. Je moet enkel de gain afstellen en de rest word door de radio zelf gefilterd.

http://www.pioneer.be/nl/products/25/111/241/AVIC-F910BT/index.html

Geplaatst

he tripzor

de gain stel ik ook altijd af met de radio als je het weet is het makkelijker .

het trillen heb ik nu al last van bij mij is het de achterruitkijk spiegel

ik dacht ook eerst aan de brilhouder maar al je de spiegel vast houd stopt het trillen .

in mijn pro ceed zit er momenteel geen condesator maar het lukt wel al om mijn haar te laten zweven :-P bij sommige liedjes

wit en zwart zijn de twee mooiste basiskleuren nietwaar :lol::cool:

Geplaatst

Nee dat bedoel ik niet, Bij mijn maat zit echt iets los vanboven, Die rammeld echt. En mijn spiegels trillen ook zelfs mijn buiten spiegels, Maja dat is gewoon doof worden, Ik wil gewoon zeggen kijk uit dat je je wielen er niet onderuit trilt :P

Geplaatst (aangepast)

als er echt iets los zit dan weet ik het ook niet

bij mij is de spiegel wel beginnen kraken nadat ik aan de audio ben begonnen

bij mij trillen de buiten spiegels ook alleen is het lastig tijdens het rijden he:-o

je moet eens kijken naar je achterruit wisser die trilt soms bij mij ook bij somige liedjes :-P kraken doet elke auto

ps , jij hebt je wagen laten chiptunen he

hoeveel rapper ben je nu naar de 100 kmp

ben wel benieuwt want ik vind de pro ceed toch te zwak als je er met 4 in rijd

alleen is hij vinnig maar dan zwakt het toch af vind ik

ik heb de 115 PK

aangepast door philippe
Geplaatst
in muziek instalatie's ben ik altijd al sterk geweest

mijn vorige wagen was een ford focus en die heb ik volledig uitelkaar

gehaalt en volledige nieuwe bedrading geplaast

er was intotaal 3400W RMS VERSTERKT alles was van pioneer

de sound dat daar uitkwam zou ik graag weer in de pro ceed krijgen

maar het kost allemaal zoveel geld kben nog altijd aan het twijfelen

maar de radio begint al raar te doen dus ik denk dat ik me weer niet zal kunnen houden :-P

voor je sub goed afteregelen , je speakers op 80 a 90 % zetten

versterker .je gain op het laagste je laagpoortfilter (als het er op zit normaal wel ) op 80 hertz zetten en dan omhoog gaan met je gain tot de woofer vervorm en dan een klein beetje terug zetten

eerst wel goed je speaker laten klinken dan woofer aanpassen

gr

We hebben het toch over een auto? :-D

Wat heb je thuis staan?

Geplaatst

ik weet het was nogal veel voor 1 wagen :-D

maar de sound was vooral gericht op sound quality

dus het was niet alleen bas zoals bij veel (laten we zeggen boomcars

ben altijd al muziek fanaat geweest

momenteel zit ik met een 6.1 homecinema systeem in men kamer

reciver zelf is 6x100 w

extra versterker 4x80 w

ben moeten stoppen want men ouders begonnen te zaagen :evil::o

het moet eens ophouden nietwaar

het voordeel is dat het niet verloren is kan het altijd meenemen alsk

verhuis .plezier voor jaren

Geplaatst
.......ben moeten stoppen want men ouders begonnen te zaagen :evil::o

het moet eens ophouden nietwaar

het voordeel is dat het niet verloren is kan het altijd meenemen alsk

verhuis .plezier voor jaren

Hele wijze ouders heb je Philippe.........:mrgreen:

Geplaatst
daar heb ik al eens naar gekeken maar Hij deed dit al van bij de dealer.

ik was er bij als ze hem van de camion hebben gereden En toen dacht ik hoor die slecht onvangst.

het zal zowiezo een pionier worden, de pionier die jij hebt is dat

AVIC-F310BT met navigatie

zelf denk ik dat ik de pionier FH-P80BT ga kopen

gps heb ik al

Die laatste heb ik ook en is een super radio ;) super content van.

Geplaatst

Pioneer AVH-P 3100DVD moniceiver dit staat allemaal bij de speciale informatie:

Aansluitingen:

iPod

Geplaatst

een subwoofer uitgang is speciaal voor rechtstreeks je subwoofer

aan te sturen dat wil zeggen dat je alles kan regelen met je radio

zoals je laagpoortfilter , gain uitgang versterken en verlagen , op revers zetten voor subwoofers die omgekeert zitten enz

de andere 2 rca's zijn voor (vb je voorste luidsprekers en de achterluidsprekers

pioneer radio's hebben een 4 volt uitgangspanning voor betere kwaliteit van muziek dus als je een pioneer versterker hebt gewoon de gain op n (normaal of op 4v zetten en alles regelen met de radio

gr

Geplaatst
een subwoofer uitgang is speciaal voor rechtstreeks je subwoofer

aan te sturen dat wil zeggen dat je alles kan regelen met je radio

zoals je laagpoortfilter , gain uitgang versterken en verlagen , op revers zetten voor subwoofers die omgekeert zitten enz

de andere 2 rca's zijn voor (vb je voorste luidsprekers en de achterluidsprekers

pioneer radio's hebben een 4 volt uitgangspanning voor betere kwaliteit van muziek dus als je een pioneer versterker hebt gewoon de gain op n (normaal of op 4v zetten en alles regelen met de radio

gr

Maar er kan dus maar 1 tulp kabel in?

Zijn er versterkers voor de normale speakers die je aan kan sluiten zonder tulp kabels?

Geplaatst

je hebt je

4 uitgangen voor 4 speakers

(radio heeft versterker van 4x50w/4x17w rms

dan heb je 3 rca ( tulp kabel)

1ste is de sw (subwooferuitgang voor rechtstreekseverbinding met de versterker voor de sub ( rca kabel ,tulp is het zelfde

de andere 2 eventueel voor de versterkers van je voorste of achterste speaker's

heb je 2 versterkers voor 2 subs dan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...