Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

DNA Venga vs Soul!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als je het DNA van de Venga en de Soul met elkaar kruist, krijg je volgens mij onderstaande auto. Met Kia logo en Venga interieur is dat zeer zeker mijn auto.

Geplaatst

Nee, ik zie er ook geen Nissan Cube in. Dat is meer een naaimachine op wielen, in vergelijking met deze GMC.

GMC wordt niet verkocht in Europa, maar van mij mogen ze hem gaan produceren. Er zit veel Opel Astra techniek in. Er ligt de nieuwe Opel 1.4 Ecotec Turbo downsize motor in met 138 pk.

Nu Kia nog.......! Nee, maar zonder gekheid, Kia kan deze zo in zijn programma opnemen toch? A car with a bite.......:mrgreen:

Geplaatst

Mobieltje is niet lelijk.. IS inderdaad een beetje wennen.. Maar zoals Smart zie, Een beetje Venga, Een beetje Soul en je hebt een wagentje wat erg veel hierop zou kunnen lijken...

Kleur vind ik persoonlijk wel erg mooi. Is het nieuwe "wit" ;)

Geplaatst (aangepast)
.....dat dit ge
aangepast door Smart
Geplaatst
Als je het DNA van de Venga en de Soul met elkaar kruist, krijg je volgens mij onderstaande auto. Met Kia logo en Venga interieur is dat zeer zeker mijn auto.

Kan ik hem bestellen in America Smart en waneer? :-) Echt een wagentje voor mijn vrouw en mij. Deze zou ik ook direct pimpen heb ik geen problemen mee.

Geplaatst
Kan ik hem bestellen in America Smart en waneer? :-) Echt een wagentje voor mijn vrouw en mij. Deze zou ik ook direct pimpen heb ik geen problemen mee.

Ja, hij is wel mooi en lekker ruig h

Geplaatst

Smart zullen wij een nieuwe discussie openen om hem over drie jaar hier in Nederland te krijgen?

Groetjes,

Relena

Geplaatst (aangepast)
Smart zullen wij een nieuwe discussie openen om hem over drie jaar hier in Nederland te krijgen?

Groetjes,

Relena

Jij bedoelt een aparte topic over deze auto?

Ahum, volgens mij kun je dat niet op dit forum openen, dan gaan alle forumleden op hun achterste benen staan.

BTW, mijn vrouw is niet zo gecharmeerd van dit model, dus dat wordt een flinke noot kraken. Ik wil hem wel hebben.......

aangepast door Smart
Geplaatst

Och met merknamen doen we niet moeilijk. Eraf halen en Soul erop.

Tenslotte hebben we Soul voor GMC of niet dan Smart. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Geplaatst
Och met merknamen doen we niet moeilijk. Eraf halen en Soul erop.

Tenslotte hebben we Soul voor GMC of niet dan Smart. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ok

Geplaatst (aangepast)

Wat dacht je van het ontwerp van GG als suggestie?

aangepast door Relena
Geplaatst
Wat dacht jij van het ontwerp van GG gewoon als suggestie. :cool:

Perfect!

Geplaatst

Groetjes,

Relena

En da's DRIE,

Dat GMC logo is idd niks...

Geplaatst

Nog een paar mooie plaatjes van de Granite Concept.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...