Smart Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Als je het DNA van de Venga en de Soul met elkaar kruist, krijg je volgens mij onderstaande auto. Met Kia logo en Venga interieur is dat zeer zeker mijn auto. Quote
Peterrrrr Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Dit is idd een hele dikke wagen, stond van de week op autoweek.nl dat dit ge Quote
Smart Geplaatst 11 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 Januari, 2010 Nee, ik zie er ook geen Nissan Cube in. Dat is meer een naaimachine op wielen, in vergelijking met deze GMC. GMC wordt niet verkocht in Europa, maar van mij mogen ze hem gaan produceren. Er zit veel Opel Astra techniek in. Er ligt de nieuwe Opel 1.4 Ecotec Turbo downsize motor in met 138 pk. Nu Kia nog.......! Nee, maar zonder gekheid, Kia kan deze zo in zijn programma opnemen toch? A car with a bite....... Quote
Gast Jantje Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Niet echt mijn stijl auto alhoewel het toch wel iets heeft. Quote
Alex VB Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Mobieltje is niet lelijk.. IS inderdaad een beetje wennen.. Maar zoals Smart zie, Een beetje Venga, Een beetje Soul en je hebt een wagentje wat erg veel hierop zou kunnen lijken... Kleur vind ik persoonlijk wel erg mooi. Is het nieuwe "wit" Quote
Venga1 Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Ik zie Meriva deuren ? Nee, ik hou het bij de Venga!! Quote
Smart Geplaatst 11 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 Januari, 2010 (aangepast) .....dat dit ge 12 Januari, 2010 aangepast door Smart Quote
bigwade Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 (aangepast) Die had ik idd vandaag op AW gezien. Bruut, HEERLIJK, smallblock V8 erin en klaar, niks dat 1.4 litertje turbo. There's no substitute for cube inches....... http://www.autoweek.nl/autonieuws/13399/GMC-gaat-klein-met-de-Granite-Concept 11 Januari, 2010 aangepast door bigwade link AW Quote
Relena Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Als je het DNA van de Venga en de Soul met elkaar kruist, krijg je volgens mij onderstaande auto. Met Kia logo en Venga interieur is dat zeer zeker mijn auto. Kan ik hem bestellen in America Smart en waneer? Echt een wagentje voor mijn vrouw en mij. Deze zou ik ook direct pimpen heb ik geen problemen mee. Quote
Smart Geplaatst 11 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 Januari, 2010 Kan ik hem bestellen in America Smart en waneer? Echt een wagentje voor mijn vrouw en mij. Deze zou ik ook direct pimpen heb ik geen problemen mee. Ja, hij is wel mooi en lekker ruig h Quote
Relena Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Ja, hij is wel mooi en lekker ruig h Quote
Smart Geplaatst 11 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 Januari, 2010 Smart twee kopen met korting? Jazeker! Quote
Relena Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Smart zullen wij een nieuwe discussie openen om hem over drie jaar hier in Nederland te krijgen? Groetjes, Relena Quote
Smart Geplaatst 11 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 Januari, 2010 (aangepast) Smart zullen wij een nieuwe discussie openen om hem over drie jaar hier in Nederland te krijgen?Groetjes, Relena Jij bedoelt een aparte topic over deze auto? Ahum, volgens mij kun je dat niet op dit forum openen, dan gaan alle forumleden op hun achterste benen staan. BTW, mijn vrouw is niet zo gecharmeerd van dit model, dus dat wordt een flinke noot kraken. Ik wil hem wel hebben....... 11 Januari, 2010 aangepast door Smart Quote
Relena Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Och met merknamen doen we niet moeilijk. Eraf halen en Soul erop. Tenslotte hebben we Soul voor GMC of niet dan Smart. :mrgreen: Quote
Smart Geplaatst 11 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 Januari, 2010 Och met merknamen doen we niet moeilijk. Eraf halen en Soul erop.Tenslotte hebben we Soul voor GMC of niet dan Smart. :mrgreen: Ok Quote
Relena Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 (aangepast) Wat dacht je van het ontwerp van GG als suggestie? 11 Januari, 2010 aangepast door Relena Quote
Smart Geplaatst 11 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 Januari, 2010 Wat dacht jij van het ontwerp van GG gewoon als suggestie. Perfect! Quote
bigwade Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Smart zullen wij een nieuwe discussie openen om hem over drie jaar hier in Nederland te krijgen?Groetjes, Relena En da's DRIE, Dat GMC logo is idd niks... Quote
Smart Geplaatst 13 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Januari, 2010 Nog een paar mooie plaatjes van de Granite Concept. Quote
Venga-Boys Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Nog een paar mooie plaatjes van de Granite Concept. Waar had ik die kleuren van het interieur eerder gezien.... Quote
Smart Geplaatst 15 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2010 Er is ook een filmpje van de Granite! http://blog.caranddriver.com/tags/concepts/ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.