Signaal Posted January 14, 2010 Posted January 14, 2010 Dag forum bezoekers, 20 januari 2010 is het zover. Dan ga ik in Zwolle bij Dealer Leerentveld mijn nieuwe champagne silver Kia Vega 1.4 X-ecutive ophalen. Heb altijd Mercedes gereden met haar vooruitstrevende technologie, maar volgens mij zit er tegenwoordig in de Kia net zoveel of misschien wel meer op. Leuk om over van alles op dit forum te kunnen lezen en van leren. Groeten Kees:clap: Quote
Alex VB Posted January 14, 2010 Posted January 14, 2010 Hallo Kees, Welkom en gefeliciteerd met je aankoop.. Het wachten zal het volgens mij waard zijn.. Hopelijk zal de Venga net zo bevallen als een Mercedes-Benz.. Wil je ons af en toe verblijden met enkele foto's en ervaringsverhalen? Je kan daarvoor een eigen dagboek aanmaken. Quote
Smart Posted January 14, 2010 Posted January 14, 2010 Welkom op het Forum Kees! Een mooie auto heb je daar gekocht! Vele plezierige en veilige km's toegewenst. Quote
jeroen1970 Posted January 14, 2010 Posted January 14, 2010 Welkom van een andere net Kia rijder (lekker zin ook !) Groet, Jeroen Quote
Relena Posted January 14, 2010 Posted January 14, 2010 Welkom op dit forum kees en groetjes vanuit het mooie Limburg. Nog eventjes volhouden dan is het zover. Groetjes, Relena Quote
Guest GreyGriffin Posted January 15, 2010 Posted January 15, 2010 Hallo Kees, Ook ik heet je welkom op de Kia-clubsite en feliciteer je met je Venga. Champagne Silver vind ik persoonlijk voor die auto de mooiste kleur, dus hoop ik dat je een paar foto's gaat maken en uploaden. Nog vijf dagen volhouden! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Hasselt Posted January 15, 2010 Posted January 15, 2010 Hoi Kees, Proficiat met je aankoop. Het zullen nog lange dagen worden tot je de wagen mag afhalen.. Grtn Philip Quote
Signaal Posted January 15, 2010 Author Posted January 15, 2010 Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Geeft direct een goed gevoel om hier op het forum actief te worden. Als ik de auto heb zal ik op het forum aan het dagboek beginnen en de auto zo goed mogelijk fotograferen. Ik ga nu een topics aanmaken over trekhaak en winterbanden. Mvg, Kees Quote
Venga1 Posted January 15, 2010 Posted January 15, 2010 Hallo Kees Een wijs besluit om over te stappen van Mercedes naar KIA. Bij Mercedes vind je niet zo'n gezellig forum Quote
bigwade Posted January 15, 2010 Posted January 15, 2010 Kees maakt goede Keus Welkom hier. Ben ik wel even benieuwd in wat voor Mercedes je reed... Zit wel wat verschil in kwaliteit in hoor.... Maar alles heeft zijn prijs tenslotte Quote
Aart.S Posted January 15, 2010 Posted January 15, 2010 Hallo Kees, Ook van mij welkom op dit forum. Gefeliciteerd met je nieuwe Venga. Veel lees plezier en veilige km toegewenst. En foto`s plaatsen als je hem hebt he. Quote
Signaal Posted January 15, 2010 Author Posted January 15, 2010 (edited) Kees maakt goede Keus Welkom hier. Ben ik wel even benieuwd in wat voor Mercedes je reed... Zit wel wat verschil in kwaliteit in hoor.... Maar alles heeft zijn prijs tenslotte C-klasse cdi C200. Heb 20 jaar Mercedes gereden. Was mijn jongens droom. Is uitgekomen en nu ben ik wakker. Kia Edited January 15, 2010 by Signaal Quote
Smart Posted January 15, 2010 Posted January 15, 2010 C-klasse cdi C200. Heb 20 jaar Mercedes gereden. Was mijn jongens droom. Is uitgekomen en nu ben ik wakker. Kia En nou geef je een soort 'Signaal' naar al die Mercedes rijders..., hahahaha:mrgreen: Quote
Venga1 Posted January 15, 2010 Posted January 15, 2010 C-klasse cdi C200. Heb 20 jaar Mercedes gereden. Was mijn jongens droom. Is uitgekomen en nu ben ik wakker. Kia Je KIA is mooier :roll: :lol::lol: Geweldig dit, mooie auto had je!! Vanwaar de keuze Mercedes naar KIA? Quote
bigwade Posted January 15, 2010 Posted January 15, 2010 C-klasse cdi C200. Heb 20 jaar Mercedes gereden. Was mijn jongens droom. Is uitgekomen en nu ben ik wakker. Kia Mag je dan toch uitleggen als je daar zin in hebt.. Wakker, in de zin van kosten ?, rijcomfort ? Ben toch wel benieuwd...... Quote
Recommended Posts