Jump to content

Recommended Posts

Posted

hallo mede kia genieters.

vandaag bij mijn dealer geweest om eens te kijken wat hij allemaal had staan. lekker wezen proefrijden in van alles wat.

we zijn begonnen in een nieuwe pica maar toch te klein voor ons (we willen de rio als "kleine" auto te gaan gebruiken en zelf een groter model te kopen (3 kids).

ook in een gebruikte cerato hb gereden een 2.0 cvvt en deze deet mee wel verrassen het rijdt erg fijn en kracht genoeg. met een redelijk uitgebreid veiligheidspakket zoals airbag rondom en climate control tevens was de auto in de kleur zwart wat wij graag willen.

ook in een magentis gereden (de vrouw vond deze mooi op de foto maar vond hem in het echt wel erg groot) deze was ook een 2 liter wat ik wat te zwak voor z'n grote auto vind voor de rest een lekkere reiswagen.

ook nog in een carens en een rio (leuker geprijsd).

de cerato vind ik toch een goede kanshebber alleen 9400 vind ik nog een heleboel geld voor een model wat niet zo best heeft gelopen. 81000 gelopen en van 2005.

maar we gaan nog kijken bij een magentis maar dan met een v6 dir binnen krijgt volgende week.

ik zelf ben gek op auto's met ruim bemeten motoren en mijn vrouw heeft nu zo iets als het kan doe het dan.

dat heeft mij aan het denken gezet en toen naar een autobedrijf bij mij in de straat gegaan om proef te gaan rijden in een mercedes bens uit 1974. dit is 1 van mijn wensen om ooit eens te bezitten de auto is in uitmuntende staat.

dus of mijn hart volgen en toch voor de auto benz gaan en deze wens vervullen of met verstand kiezen en voor de paar jaar oude cerato of magnetis gaan. :confused::confused::confused::confused::confused::confused:.

we gaan er maar eens een paar nachtjes over slapen en de v6 van de magentis afwachten.

wordt vervolgt.

gr ronald

Posted

Tjah, je moet je dromen toch een keer waar maken. Als die mercedes echt goed onderhouden is dan zal je ook met zo'n oud beestje weinig problemen gaan hebben.

Wat verstandiger is qua financien?

De cerato wordt op zeker minder waard met weer paar jaar erbij en een 50+dkm extra gevreten.

De mercedes zal qua waarde vrijwel gelijk blijven, zo niet meer waard worden.

Posted

ha big wade het gaat om een Mercedes-benz 200-serie 250C Coupe

auto is van 1ste eigenaar en geimporteerdt uit usa florida.

hij is gereviseerd en rijdt als een zonnetje.

als ik hem koop wordt hij op gas gezet en dan gekeurd voor import.

groet ronald

post-1113-1297852949,97_thumb.jpg

Posted
ha big wade het gaat om een Mercedes-benz 200-serie 250C Coupe

auto is van 1ste eigenaar en geimporteerdt uit usa florida.

hij is gereviseerd en rijdt als een zonnetje.

als ik hem koop wordt hij op gas gezet en dan gekeurd voor import.

groet ronald

Je hebt 3 kinderen zei je? Dan is zo'n 2 deurs benz natuurlijk niet het meest handige om te nemen.. Maar het heeft zeker wel iets :)

Posted

Met drie bloedjes van kinderen (geef ze de ruimte!!) kun je ook aan zoiets denken.

V8 5liter, Gas inbouw ca 1100 euri, alle onderdelen leverbaar, simpele techniek EINDELOOS RIJGENOT en meer.

Dit is een beetje mijn ding maar een derde auto krijg ik er hier helaas niet door.....

Aanschaf is een kwestie van heeeeeeeeel goed inlezen op forums (chevy forum heeft een ietwat basaler niveau dan hier :-) ) en veel kennis op doen.

Voor de Benz geldt hetzelfde, trouwens.

Suc6

dit is maar een vb'tje ca 7000 eu :

Chevrolet-Caprice-Stationwagen-Benzine-Grijs-001--3359804-Medium.jpg

Chevrolet-Caprice-Stationwagen-Benzine-Grijs-006--3359803-Medium.jpg

prostreet.nl | Pro Street USA Cars & Parts

Posted

@jan: de kinderen blijven dan gewoon in de rio waar ze nu ook in vervoerd worden. dus de auto voor mijn eigen :clap:.

@bigwade: het zijn ook mooie wagens maar ben zelf niet zo van de amerikaanse auto's ben meer voor de duitse klassiekers.

nog steeds geen beslissing genomen. scheelt we hebben de tijd. wacht op de magentis met v6 kijken of dat wat is komt uit 2007 met net 40000 gelopen tegen een leuke prijs (althans wordt door de dealer gezegd).

grr ronald