Alex VB Geplaatst 13 Februari, 2010 Geplaatst 13 Februari, 2010 (aangepast) Kijk, in het wit vind ik de pica opeens wel weer mooi (Buiten die van Tazteam). Helaas ben ik nu pas op zoek naar een nieuwe auto, en zijn alle witte Sport by Kia auto's allang weg Is het ook mogelijk om een gewone Kia Picanto een klein beetje aan te passen zodat deze wel het uiterlijk krijgt van de Sport by Kia (bv. het dak en de bumpers) Alles is mogelijk en hangt van je budget af.. Navraag bij de dealer geeft je meer info en advies mbt de mogelijkheden. Je kan ook natuurlijk een witte kopen en zelf achteraf laten doen naar je eigen smaak. Dat maakt de wagen nog exclusiever.. 14 Februari, 2010 aangepast door Alex VB Quote
Peterrrrr Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Ik vind de Picanto in het wit Quote
BaBaCC Geplaatst 21 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 Februari, 2010 Hoi Huib, Hartelijk dank voor deze aanvullende en zeer leuke informatie. Ik vond m'n Pica al bijzonder door de uitvoering, maar nu ook nog eens alles wetende over de nummering en dat "mijn: auto ook nog eens gebruikt is voor de brochure en de webpagina, maar 'm voor mij nu nog extra bijzonder! Nogmaals dank en groeten, Barry Quote
BaBaCC Geplaatst 21 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 Februari, 2010 Hoi Joyce, Ik weet dat de KIA-dealer in Sliedrecht de eCollections nog verder heeft aangepast, met o.a. speciale 16"-velgen, een carbondak en nog een aantal andere wijzigingen. Wellicht kunnen zij je daar verder informeren over de mogelijkheden om een witte Pica Excecutive naar wens aan te passen. De levertijd van de Pica's in de kleur wit is ca. 3 maanden! Houd er echter wel rekening mee dat aan alles een prijskaartje hangt! Succes en groeten, Barry Quote
AJ Mol Geplaatst 13 Maart, 2010 Geplaatst 13 Maart, 2010 Barry, Het zou leuk zijn als je op het 16 mei op het event kon komen in de buurt van Rotterdam, dan kan iedereen je wagen bewonderen. Je woont tenslotte in de buurt. Quote
Relena Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Lekker 6 weken Spanje zal maar niet vragen wat je daar gaat doen. Groetjes, Relena Quote
BaBaCC Geplaatst 14 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Maart, 2010 Mag je rustig vragen hoor. Is geen geheim. Weer lekker naar ons 2e "thuis". Gezellig met onze vrienden daar de tijd doorbengen met luieren, eten, drinken en hopelijk van veel zon genieten. Doen en laten waar we zin in hebben. That's all! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.