Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Gekocht KIA Picanto 1.1 Sport eCollection

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Kijk, in het wit vind ik de pica opeens wel weer mooi (Buiten die van Tazteam).

Helaas ben ik nu pas op zoek naar een nieuwe auto, en zijn alle witte Sport by Kia auto's allang weg :-(

Is het ook mogelijk om een gewone Kia Picanto een klein beetje aan te passen zodat deze wel het uiterlijk krijgt van de Sport by Kia (bv. het dak en de bumpers)

Alles is mogelijk en hangt van je budget af.. Navraag bij de dealer geeft je meer info en advies mbt de mogelijkheden. Je kan ook natuurlijk een witte kopen en zelf achteraf laten doen naar je eigen smaak. Dat maakt de wagen nog exclusiever..

aangepast door Alex VB
Geplaatst

Hoi Huib,

Hartelijk dank voor deze aanvullende en zeer leuke informatie.

Ik vond m'n Pica al bijzonder door de uitvoering, maar nu ook nog eens alles wetende over de nummering en dat "mijn: auto ook nog eens gebruikt is voor de brochure en de webpagina, maar 'm voor mij nu nog extra bijzonder!

Nogmaals dank en groeten,

Barry

Geplaatst

Hoi Joyce,

Ik weet dat de KIA-dealer in Sliedrecht de eCollections nog verder heeft aangepast, met o.a. speciale 16"-velgen, een carbondak en nog een aantal andere wijzigingen.

Wellicht kunnen zij je daar verder informeren over de mogelijkheden om een witte Pica Excecutive naar wens aan te passen.

De levertijd van de Pica's in de kleur wit is ca. 3 maanden!

Houd er echter wel rekening mee dat aan alles een prijskaartje hangt!

Succes en groeten,

Barry

• 3 weken later...
Geplaatst

Barry,

Het zou leuk zijn als je op het 16 mei op het event kon komen in de buurt van Rotterdam, dan kan iedereen je wagen bewonderen. Je woont tenslotte in de buurt.

Geplaatst

Mag je rustig vragen hoor. Is geen geheim.

Weer lekker naar ons 2e "thuis". Gezellig met onze vrienden daar de tijd doorbengen met luieren, eten, drinken en hopelijk van veel zon genieten.

Doen en laten waar we zin in hebben. That's all!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...