Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag allemaal,

Vandaag heb ik een handtekening gezet voor een Kia Cee'd Sporty Wagon Se7en. Woensdag staat hij voor mij klaar, dus ik ben een gelukkig man!!:D De auto is machine silver metallic. Ben erg benieuwd hoe het bevalt, maar zo te lezen hier moet dat goed komen!!

Geplaatst

Da's een vlotte actie :-)

Welkom hier en veel plezier met je nieuwe auto.

Foto's vinden we enig.......

Geplaatst

Ja, er stond er eentje klaar om af te leveren, maar de mensen hadden de financiering niet rond gekregen. Aangezien wij toch voor een zwarte of een zilveren wilden gaan, was de keuze door de prijs zo gemaakt!!:cool:

By the way, foto's zal ik volgende week maken!!

Geplaatst

Hallo RGB

Noem het maar een supersnelle actie.

Ook van mij welkom op dit forum.

Veel lees en postplezier en gefeliciteerd met je

nieuwe Cee`d en veilige km.

Voor de foto`s sluit ik mij aan bij Bigwade, maar we moeten

wachten tot volgende week. :-(

O.k :wink:

Geplaatst

Hallo,

Welkom op het forum! Een snelle actie van Kia? Ongekend!

Je moet maar net geluk hebben en zo'n auto, waarnaar je op

zoek bent in de juiste kleurstelling en pakket, op je pad verschijnt.

Vele veilige

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo RGB,

Welkom op de Kia-clubsite en gefeliciteerd met de inderdaad buitengewoon flitsende aanschaf van je Cee'd SW. Vandaag een handtekening onder een contract en volgende week een fraaie Kia voor de deur. Wow! Ik dacht onlangs dat ik snel was bij de aanschaf van een Picanto, maar dat duurde nog drie weken tussen krabbel en aflevering... Hoe dan ook, veel plezier met je Cee'd en ik wacht met spanning op de eerste foto's.

Met vriendelijke groet,

GreyGriffin

Geplaatst

hoi RGB,

Ook van deze NederBelg een hartelijk welkom op dit gezellig forum...

Je hebt met de aankoop van je nieuwe wagen echt geluk gehad bij een ongeluk zeg maar. Ongeluk voor de mensen die hun financiering niet rond kregen..

Uiteraard wacht ook ik vol verwachting op enkele mooie foto's.. We hebben graag deze als toetje oof als hoofdmaaltijd..;)

Geplaatst

Hallo RGB,

Welkom op het forum!

De aanschaf is inderdaad snel gedaan, hopelijk ben je er helemaal tevreden mee :)

Veel veilige km's gewenst en natuurlijk veel lees- en posr plezier!

Gr Daiz

Geplaatst

Hoi!

Welkom op het forum.

Blijkbaar hebben MachineSilverSW's de speciale eigenschap snel een goede eigenaar te vinden: een d

Geplaatst

Wat een warm welkom, bedankt allemaal!!

Ik had eerst zoiets van, wat kan mij die levertijd nou schelen:roll:, maar als de beslissing is genomen en de handtekening is gezet dan kan het ineens niet snel genoeg!! Nu duurt zelfs een week te lang, maar zo te horen mag ik niet klagen!!:oops: Ik heb gelukkig woensdag wel vrij, dus kan ik mooi wat kilometers maken, radio instellen, foto's maken...zucht...was het maar zover...

Geplaatst

Vandaag m'n bolide opgehaald, dus de hele dag gereden, laten zien aan iedereen. Natuurlijk alles geprobeerd, vooral voice command is erg leuk. Ook vond ik de lane assist mooi. Ik heb ook foto's gemaakt, die probeer ik morgen wel hier te plaatsen, moet effe kijken hoe dat moet. Ik zal morgen ook nog even wat plaatjes schieten van de binnenkant...:D

Geplaatst (aangepast)

Ja, hij geeft een 3D afbeelding weer zodra er een knooppunt nadert, waarop aangegeven wordt welke stroken je kunt volgen. Inclusief de blauwe borden boven de weg.Alleen de boompjes naast de weg kwamen niet overeen met de echte:lol:... Vrijdag kom ik weer op de autosnelweg, ik zal vragen of moeder de vrouw er dan een plaatje van schiet!!

aangepast door RGB
Geplaatst
Ja, hij geeft een 3D afbeelding weer zodra er een knooppunt nadert, waarop aangegeven wordt welke stroken je kunt volgen. Inclusief de blauwe borden boven de weg.Alleen de boompjes naast de weg kwamen niet overeen met de echte:lol:... Vrijdag kom ik weer op de autosnelweg, ik zal vragen of moeder de vrouw er dan een plaatje van schiet!!

Ik denk dat de persoon boven jouw aan iets anders dacht met lane assist..

Maar een navigatie die duidelijk aangeeft op welke rijbaan je moet rijden is echt perfect want er zijn toch best een aantal plekken in nederland waar het vrij onlogisch zit.

Geplaatst

Oh, maar nu snap ik ook wat jij bedoelt te zeggen. In het Nederlands is het rijstrookadvies net zoals TomTom heeft (zie bijgevoegde foto).

Lane assist is toch heel wat anders, zoals VW het omschrijft:

Op het juiste spoor

Vooral op lange, eentonige stukken neemt de concentratie van de bestuurder vaak af. Het is dus niet verwonderlijk dat veel ongelukken worden veroorzaakt doordat de bestuurder van de rijstrook af raakt. ‘Lane Assist’ kan helpen om dit soort ongelukken te voorkomen: dankzij een corrigerende stuuringreep kan dit systeem de bestuurder helpen om de auto op de juiste baan te houden.

Geplaatst

Op het juiste spoor

Vooral op lange, eentonige stukken neemt de concentratie van de bestuurder vaak af. Het is dus niet verwonderlijk dat veel ongelukken worden veroorzaakt doordat de bestuurder van de rijstrook af raakt.

Geplaatst

Ja, het heet lane guidance. Vandaar mijn verwarring:oops:. Dat zijn volgens mij de pijltjes onderaan in het scherm die de rijstroken aangeven. De grote afbeelding is iets van motorway junction view. Ik heb aardig wat foto's gemaakt (ook van de motorway junction view) en ga deze in het weekend plaatsen. Kan iemand mij vertellen hoe, om mijn zoektocht te verkorten?

Geplaatst

In het bericht dat je schrijft, heb je de mogelijkheid (beheer bijlagen) om bijv. foto's te uploaden van je computer. Dat gaat heel simpel als je weet waar je ze op de computer hebt weggezet.

Suc6 ermee!

Geplaatst
Ga ik proberen!! Kan ik ook een album aanmaken?

Uh ja, maar dat heb ik (nog) niet gedaan. Wie?

Geplaatst

Is eigenlijk heel simpel:

Kijk links bij de sectie SITE NAVIGATIE. Klik dan op fotoalbum.

Scroll nu naar beneden totdat je het woord uploaden ziet (Zie foto1)

fotoalbum001_original.jpg

Selecteer nu de locatie op je PC middels "bladeren" (Zie foto2)

fotoalbum002_original.jpg

Klik daarna op versturen en klaar is Kees, Piet, Jaap, enz. enz.....

Geplaatst

Dat ziet er goed uit RGB. Vooral het navigatiesysteem smaakt naar meer. Het lane guidance systeem ziet er gelikt uit. Dat heb ik nu op mijn TomTom zitten.

Veel plezier met je auto en veilige km's toegewenst!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...